mian.

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Maria - 8 juni 2011 20:21

Idag har jag gjort en så sjukt häftig sak. Vill skrika ut vad det är till hela världen men lite tystnadsplikt ligger i vägen ;) Men det kommer, don't you worry! Vill dock passa på att tacka en fantastisk plats som verkligen betytt så otroligt mycket för mig - Roasting House! Detta kan vara himlen på jorden. Där andas man alltid så lätt och dom har gett mig möjligheter jag aldrig kunnat drömma om. Idag fick jag ännu en, tro mig, jag kommer vårda den. Ser så otroligt mycket fram emot arbetet som ligger framför mig!! Känns verkligen som att allt är möjligt, och det är det, det är det som är det fina! 


Under tiden ni väntar på mina spännande nyheter så kan nu ju läsa den här artikeln - 


http://swedishstereo.blogspot.com/2011/06/maria-radioactive-and-out-of-control.html


Lite om mitt soloprojekt och ni kan även passa på att lyssna lite på mina låtar :) 


                   



Såhääääär glad blir man på Roasting House!! Extra stor kram till Anderz Wrethov, Johanna Elkesdotter, Denniz Jamm, Dan och Andreas Stone!! Ni är alla änglar!! <3

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards