mian.

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Maria - 18 september 2010 00:23

Har precis vinkat adjö till mina hjärtan Steffi och Helen som varit på visit i min enkla boning ;) Mycket trevligt att sitta en hel kväll och bara snacka skit! Stackars Helen skulle upp och jobba om 3 (!!!) timmar så det blev inte direkt till att slå klackarna i taket men det var lika kul att träffa dom för det! Gick igenom vad livet bjuder på för stunden och vad man hoppas på att det ska bjuda på lite längre fram. Dreams, oh dreams..




  

Här har vi oss för en massa år sen.. På lösögonfransarnas tid tror jag bestämt ;)


Nu ska jag natta mig. imorgon ska jag hjälpa syster-yster att måla lite men sen ska det även bli en hel del jobb denna helg. Ska bli rätt najs att krypa ner i sängen till tonerna av min grannes gratis-utgåva av Spotify (hör hur reklamen kommer in då och då...)!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards