mian.

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Maria - 15 september 2010 23:23

men nu sitter jag här igen! alldeles för mycket är klockan och jag kommer få sova alldeles för lite. tack maria, bra jobbat!


har haft en ytterst oflashig dag. eller ja, den börja bra men sen blev det bajs av det hela för att sedan bli lite bättre igen. lunch ute (flashigt), sprungit med massa kassar i ett blåsigt helvete till stad (oflashigt) somnade en sväng och glömde stänga balkongdörren vilket resulterade i typ 3 minusgrader inomhus hur länge som helst (oflashigt) drog iväg på ett kul jobb (flashigt) kom hem till en tom lägenhet efter att ha väntat på den efterblivna bussen hur länge som helst (oflashigt) och nu blir det enbart 6 timmars sömn inatt (väldigt oflashigt)


Oflashigt - flashigt  4 - 2


Puss

Mius

Av Maria - 15 september 2010 10:52

Ska snart springa iväg. Ska faktiskt hälsa på min gamla skola och där med också syster-yster som ju pluggar där. Dessutom ska jag som sagt rösta :)


Men innan dess tänkte jag visa upp några av tillskotten i mitt cirkus-hem :)


    Fick äran att adoptera fiiinaste Babuschkafamiljen från svärmor! Älskar den!!! Har letat efter en sådan jättelänge men eftersom jag absolut INTE ville ha en nyproducerad så har det inte varit så lätt att hitta, men nu - äntligen :)


En fiiin orkidé som nu bor i vårt fönster. Älskar färgen! 


  

Noomi har (precis som jag...) en förkärlek för små fina saker så nu har hon fått en hylla att samla sina skatter på :) I cupcakes-burkarna gömmer vi hårband och sånt...


  

Hittade en snygg lampfot hos svärmor :) Meckade ihop en liten cirkus-skärm till den och nu står den och lyser upp Rasmus mini-Marshall :)


  

Återigen har svärmors hem fungerat som guldgruva. Sweet spegel med bästa texten på :)


   Del av ett fat som jag fyndade på Framtid när jag och Caroline var där :) 5 spänn kunde det absolut vara värt ;)


Så, det var dagens sneek-peek här hemma :)

Nu ska jag rusa!

Puss

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards