mian.

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Maria - 12 september 2010 02:19

japp. sorry. så är fallet. iaf nu. 


Mitt huvud snurrar av 1000 tankar som jag helst hade velat glömma. Men jag får inte glömma, aldrig får man glömma! Har sovit massor av timmar dom senaste dygnen men är trött som fan. Jävla kropp, kom igen! Orka lite! No, oh, no. 


Ibland är det lite tungt. Lite svårjobbat, eller kanske trögstartat eller vad man vill kalla det. Jag saknar helt rutiner för tillfället. Verkligen hela jag har bara gett upp om rutiner. Allt är upp o ner. Jobbar när jag sover. Sover när jag är vaken. Känner mig hemma när jag är borta och borta när jag är hemma. Har absolut inte koll på något förutom det jag skriver upp. Allt annat åker bara begochdalbana i huvudet på mig för att sedan försvinna långt, långt bort. Till och med tiden är jag gravt fel på hela tiden. Igår trodde jag det var mitt i natten halv 10 på kvällen. Idag trodde jag att det fortfarande var förmiddag vid kl 4. Fel, fel, fel. 


Nä, lite rutiner tack. Låt oss återgå till det vanliga, det trygga, det saknade. Gärna nu, helst igår!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards