mian.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maria - 25 augusti 2010 00:12

japp, skam den som ger sig heter det! Igår va jag helt död, mådde illa och annat fanskap men nu är vi tillbaks på banan här! Har passat lite syskonbarn idag och pillat vidare med det spännande projektet :) Sååååå kuuul!!!!!!


Imorgon fortsätter vi i denna anda. Har ett möte på dagen som ska bli superspännande, ett viktigt telefonsamtal att ringa som lär ta sin tid sen massa annat fix-fix och sist men inte minst - NRJ in the park!! Det enda jag verkligen sett fram emot på Malmöfestivalen infaller imorgon! Amazing! Är verkligen i behov av att se en konsert och förhoppningsvis dra massa inspiration till mitt eget projekt ur detta. När fanken var jag på en konsert sist förresten?? Mja... Måste varit på Sweden Rock, dvs alldeles för länge sen!!! I need it - reeeaaal bad!!


Torsdag blir ännu en spännande dag.. men det återkommer vi till för nu behöver denna kropp mat och sömn för att kunna vara på topp imorgon!


Tack för fina kommentarer om min bild :) Värmer!! 

Puss

Mius

Av Maria - 23 augusti 2010 16:11

Mår inte bra. Var på stan imorse med min syrra och mådde helt ok men nu har min kropp flippat helt. Är övertrött och mår illa på något märkligt vis.. Kass!


Sitter och jobbar i alla fall och det lär jag fortsätta med resten av dagen. Fuunderar på att sticka och hyra en film också.. passa på..unna sig.. gör ni ofta sånt? jag är relativt kass på det.. Men jag gillar orden "unna sig".. Smaka på det hörrö ni!


Snart börjar en ny säsong, kanske började den för er idag? Min nya säsong, hösten, kommer börja på måndag. På Måndag är det deadlines för en massa saker. Kul saker men samtidigt är det blodigt allvar ;) Ska fira denna deadline-dag med att träffa fiiiiina Caroline som jag knappt träffat under sommaren eftersom hon varit i Blekinge och jobbat!! Ska bli så vaaaaansinnigt kul att uppdatera varandra på livet! Underbart!!


Men som sagt, det är nästa måndag det.. Innan dess ska jag hinna med följande:

- Fixa klart med alla bilder

- Ett litet sessionjobb

- NRJ in the park

- Träffa Helen som jag saknar så det gör ont

- Åka upp till Malin och fixa tassarna

- Ett dop

- Ett rep

- Maila iväg tusen mail..


Förr hade jag alltid en kalender, alltså inte inte i mobilen, inte på mailen - en RIKTIG! Detta beteende har jag helt tappat men attans vad jag saknar det! Känner hela tiden hur jag vill skriva i en helt ny kalender, fylla i födelsedagar, rikta små saker vid sidan och främst - ha grym koll på läget!! Note to me - KÖP NY KALENDER!!!!


Puss

Mius

Av Maria - 23 augusti 2010 02:16

Detta har vi kämpat för.. hade ett fantastiskt team med mig i fredags och snart kommer vi se resultatet! Känns amazing!


Snabb förhandstitt på vad vi sysslat med dom senaste dagarna...


Make Up & Foto: Mirre Mroxx

Styling: Mini

Tös på bilden: Moi :)


Puss

Mius  

Av Maria - 17 augusti 2010 20:50

Jag är världens sämsta bloggare numera! Men allt har en anledning och om några dagar kan jag berätta varför! 


Men så länge så får ni lyssna på en låt som jag vi tillägna alla jag älskar otroligt mycket - ni vet själva vilka ni är!


Puss

Mius


Av Maria - 5 augusti 2010 17:40

Idag råder galenskap i mitt liv. Allt är upp och ner, jag själv till exempel. Visste inte var jag var imorse. Noomi kom in där någonstans då solen inte heller har hittat sig. Jag orkade inte vakna, hon gav därav upp ganska snabbt. Sen på det igen vid 8, skickade henne till Rasmus, han gick upp (tack!). Jag låg kvar till 10, sen bråttom som fan vilket resulterade i att man gjorde ALLT i fel ordning. ALLT. 


Åkte iväg på möte, tog grymt lång tid men var givande som fan. Bråttom igen sen, tillbaka till Malmö, Rasmus spelar ikväll. Jag är helt fel i huvudet och har glömt att han ska jobba idag SAMT att han stannar kvar i Kphmn och att jag inte kommer träffa honom förrän på söndag. Blir skitledsen inombords. 


Jag har bokstavligen träffat Rasmus 5 dagar dom senaste 3½ veckan. Vet ni hur mycket det suger? Vi har ätit middag ihop typ 3 gånger denna månaden. Dom andra gångerna vi setts har det handlat om några futtiga timmar innan någon av oss måste rusa igen? Denna veckan skulle vi vara lediga, så blev inte fallet eftersom att min man är den grymma musiker han är och alltid får in massor med jobb. OCH JA, jag är sjukt tacksam för att han har så mycket jobb men OJ vad jag saknar honom nu!


Bekymmret med att hela tiden vara ute och flänga är även det att ALLT annat som rör ett normalt hem kastas runt. Vi har inte tvättat på typ 2000 år, min syrra fick hjälpa oss med städningen när vi hade som mest att göra, överallt finns små "projekt" som inte är klara, vasken har det varit stopp i nu i två veckor men vi har inte hunnit ringa hyresvärden eftersom vi inte varit hemma osv osv... Misär.


Nu har han åkt igen. Jag är ledig ikväll och imorgon. Borde diska, tvätta, städa, laga ordentlig mat... Men det är fan inte kul när man är själv! Nu kommer vi inte ses förrän på söndag, däremellan kör jag två kalas, en vigsel och han kör 3 gig. Sen kommer jag hem tre timmar på söndag för att sedan dra igen på kvällen. Kommer hem igen på onsdagkvällen efter 27 timmar tillsammans med barn. Kommer vara galet pigg då - verkligen. Så har vi onsdagkvällen ihop sen åker rasmus på torsdagen och kommer hem på typ söndagen.. kanske. Kul.


Börjar bli trött på denna sommaren nu. Avundas dom som har vanlig semester, som kan åka iväg och chilla vid nån strand. Sånt finns inte i vår värld.. Men ja såklart, jag är ganska ofta ledig måndagar så jag ska väl inte gnälla egentligen.


Men idag suger det. Så är det bara.


Puss

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards