mian.

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Maria - 27 augusti 2010 19:14

Japp, när man minst anar det så händer det ofta något helt oväntat! Så också idag för nu ska jag tydligen ner till Happy Bar och Horns Up, klubben som snälle Ken driver där :) Som vanligt har min käre sambo ett finger med i spelet, han är verkligen mästare i att alltid vara involverad på något sätt, så också idag!


Blev lovad middag av Rasmus där nere, sounds good to me! Kom dit ni med! 

Puss

Mius


  

Av Maria - 27 augusti 2010 13:12

Det är fan jävligt underskattat! Man kanske borde umgås lite mer med sig själv ibland. Kanske skulle man lära känna sig själv sjukt bra då, hitta nya infallsvinklar på livet... Äh, kanske inte, men trevligt har jag det iaf här med min Festis, Laxsallad och dator! Ja, så ensam är jag ju inte, har datorn..


Har lunch nu. Snart tillbaka till Extensive. Jag gillar Extensive, mycket snygg studio. Överhuvudtaget gillar jag studios. Kreativ miljö fylld med (förhoppningsvis!) kreativa människor. Me like!


Har gjort några roliga jobb dom senaste dagarna. Lite halvgalna, lite otippade, lite plötsliga.. precis som det ska vara! Nu ser  jag fram emot en helg som innebär ännu mer jobb men förhoppningsvis några timmars sömn också. Nästa vecka däreomt är ganska chill.. Sweet!


Gud vad jag ältar mitt schema!! Har jag verkligen inget annat kul att komma med>?? Humm humm humm... Njaaää.... Hittade en vinterjacka i en tidning som jag kände att jag borde äga. Sprang galtt iväg till affären som sålde den men det blev ingen jacka. Varför? Jo, för att personalen var så sju-ända-in-h*lvete otrevliga!!!! Dom hälsade inte på varken mig eller min syrra som var med, dom hjälpte oss inte att få in Elins vagn genom deras ytte-pytte-mini-lilla dörr och dom frågade inte om dom kunde hjälpa oss trots att det var 3 personal som stod helt sysslolösa bakom disken och vi var dom ända som var butiken!!!! Nä... får hitta den jackan nån annanstans... Gynnar inte otrevliga människor!!


Ja, roligare än så blir det inte gott folk!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards