mian.

Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 5 maj 2009 20:21

nä.. ingen bränna än... det har regnat hela dagen så jag har inte lämnat hemmet. kände att "går jag och solar nu kommer väl brännan ha regnat av mig innan jag kommer hem"... haha :)


nu vill jag flytta. jag vill flytta bad. MEN, jag räknar ner! It will happen... och jag ska vara sjukt glad när det blir av!!


puss

alles

mius

Av Maria - 5 maj 2009 14:22

har fått in en vik dag idag och igår fick jag ett bröllop.. tack tack! Gud hör bön ;) Sen drar det igång nu med möten och sånt.. ska sitta nu några timmar och förbereda till ett möte. Rasmus sticker till studion strax, det är med andra ord hög tid att börja jobba! Men det känns bra...


2 timmars jobb nu, sen 40 min träning, gå o sola, käka och jobba lite till. Najs day!


Pusss

Mius

Av Maria - 4 maj 2009 22:27

Nä.. nu är jag trött på att känna mig tjock och blek!! Imorgon är det jag som gör något åt saken!! Solade solarium ganska mycket för några år sen men sen fick jag lite panik över att jag faktiskt åldras i vilket fall som så man kanske inte ska skynda på det (eller skaffa sig cancer för den saken skull..) så jag lade ner. Min tanke denna gång är dock en annan : Om jag jobbar upp en schysst bränna nu med hjälp utav lite solarium och lite utomhus-sol och sen slutar med solarie och går över till utomhussol så kan jag få lov att vara lite sött solbränd hela sommaren... eller?? Fattade någon mitt resonemang där så räck upp handen :)


Dagen idag har varit bra! Fick nästan allt fixat som skulle fixas. Imorgon ska jag tvätta, börja packa vinden, sätta ihop låtar till giget på torsdag, skjutsa barn till barnets riktiga mamma, träna... ja.. va fan mer??


Lovely laides - hur ser er fredag ut?? Ses? Tror ni själva vet vilka jag riktar mig till.. ;) Mina musketörer :)


Puss alles

Mius





Av Maria - 4 maj 2009 11:52

I torsdes blev det valborg/30-årsfirande hos Anderz i Vellinge!! Otroligt trevligt!! Hade en så jävla go kväll i goda vänners lag med mumsig mat och bra musik :) Tack tack Anderz för den kvällen :)


Sen fredagen bestod av fest på Tempel, även den med goda vänner och såklart världens finaste pojkvän!!! Ganska skoj kväll...:)


Sen lördagen ble det inget jobb så jag spenderade dagen med att packa i min lägenhet och sen hänga med min syrra. Blev rätt bra det med :)


Idag har vi en del att göra här hemma:


- Lämna in Rasmus deklaration på skatteverket

- Åka till MAF och lämna in diverse där

- Posta en timrapport

- Mata två katter som vi passar

- Hitta tvättid

- Ev. hämta en bounsdotter :)

- Åka till Netonet och gnälla på vårt hemmabiopaket

Får se.. kanske drar vi och kollar lite saker till flytten också, om andan faller på..


Sen bör jag nog vara lite kreativ också nånstans här på vägen också haha... Städade igår så det är läge att jobba idag :)


Hur se er dag ut?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards