mian.

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Maria - 20 maj 2009 14:08

har kollat på tv hela dagen typ... suttit och läst bloggar, uppdaterat kalendern, kolat ikea.se, kollat efter färg, lockat mina clip ons... nu måste jag duscha för som vanligt är jag ute i sista minuten.. vem är förvånad??


såg oprah.. det handlade om starka kvinnor som gjort något för sin samtid så att säga.. underbart bra.. men fan va man känner sig hopplös själv... hahah! Det var nog inte deras mening men men....


Så duscha nu!

Puss

Mius

Av Maria - 20 maj 2009 11:38

var i lägenheten igår för att mäta lite och sånt... upptäckte då (fan fan fan) att väggarna i 3 av rummen inte alls är vita utan klädda i sånn skitful 90-talstapet dvs, ljust ljust ljust randig i vitt och turkost!!! Och på noomis rum är det svagt regnbågsrandigt... FY!! Jahapp så nu måste vi ställa oss in på att måla... Tjohoo! Ajja.. upptäckte en del bra grejjer också som hade gått migt förbi sist vi var där! Bland annat upptäckte vi att där fanns två garderober som vi helt hade missat innan och att balkongen är myyycket större än vad vi hade föreställt oss. Så efter regn kommer solsken... eller??


Och nu ringde dom och frågade om jag ville vara med på visningen av min lägenhet på måndag... jaa det kan jag väl vara! Blir säkert bra... får åka upp och röja lite där bara... Blir nog bra!


Idag ska jag jobba en del.. sen ikväll ska jag på ett mingel på en möbelaffär i malmö och därefter blir det efterfest på Prins Bernard hos Mats. Najs!

Ha en fiiin dag!

Puss

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards