mian.

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Maria - 6 maj 2009 12:50

... så klickar man här -----> http://www.free-food.se/default.asp?Action=members_signup&refere=18615


Gratismat är en hemsida som ser till att man genom att samla poäng får hem checkar på gratismat!!! Hur skönt hade det inte varit att slippa betala för mat??? Jag hade tyckt det var riiiiiktigt najs!!!


En annan bra sak är att man inte måste vara aktiv och det är helt gratis att bli medlem! Är ni dessutom så gulliga att ni blir medlemmar genom denna länk så gynnar ni mig lite och då blir jag såklart suuuuuuperglad!!!!



Tack till alla söta :)

Mius

Av Maria - 6 maj 2009 10:39

idag ska vi tvätta... och menar jag TVÄTTA!!!! Har alldeles för mycket tvätt vill jag lova...


ska ner om mitt jobb också och kasta iväg lite papper osv. måste få det gjort nu.


i övrigt ska jag fan bara njuta av en regning dag haha. mysa i soffan, småstäda, kanske springa iväg och sola... jo det får det nog bli! vet inte om rasmus ska jobba.. får väl se. kanske tar lute ensamtid i så fall till att vara kreativ.


Fick iväg ett lååååååååååångt mail igår som jag inte pallat skriva innan. känns toppen! skönt när man kan bocka av saker från "att göra-listan".


Va ska ni göra?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards