mian.

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

tappar fotfästet..

Av Maria - 14 maj 2009 23:06

jag håller på att bli galen, skvatt galen!!


har precis skrivit en uppdatering på facebook som verkligen inte är likt mig men jag var fan tvungen. blir helt seriöst tokig på hur jävla respektlösa och extremt egoistiska vissa människor är!!! har verkligen tårarna barkom ögonen och känner mig så jävla hopplös. hur fan kan man vara så uppe i sig själv?? så jävla egenkär och så blind inför hur andra runt omkring en kämpar för att lyckas med allt så att det blir så bra som möjligt??  fattar verkligen inget... känner mig som en arbetare som blir snuvad på lönen.. på allt det fina och bra. för allt det som är bra och mysigt överskuggas nu av en massa skit som gör det så jävla svårt att njuta av hur bra vissa saker är.


just nu önskar jag att jag var typ 14 år gammal och saknade denna form utav bekymmer. bara få lov att skaka sånt här av sig. men man kan inte det, för man bär ett visst ansvar. och man har lagt sitt hjärta som insats så det gäller att klara av att ro båten i hamn hur svårt det än är.


skit också...


puss mius



ps. som om inte kvällen kunde bli sämre.. jo det kunde den tydligen.. tack tack.

 
 
antigone

antigone

15 maj 2009 00:07

Hoppas verkligen det inte är "vår" arbetsplats som kränkt dig så.....
Kramar om!

http://www.antigone38.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards