mian.

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Maria - 22 december 2008 10:27

..borde kolla vår fiina myspace där vi äntligen fått upp lite låtar :


www.myspace.com/oppositeturn


Have a nice day!

Av Maria - 22 december 2008 09:05

ja.. den infaller fanimej alltid för mig! ångest över allt jag inte hunnit göra, ångest inför att jag fortfarande inte köpt någon nyårsklänning, ångest inför att det inte är nån snö... ja, you name it!


Idag är jag dessutom sur för att jag tydligen får lön imorgon och inte idag. Fan. Men.. jag gör nog en fuling och nallar lite på sparkontot för det finns en sak som jag behöööööver... typ... Ett clip-on hår. Är trött på denna halvlängden nu så jag måste kunna byta ibland känner jag. Skönt med mitt lilla trista hår till vardags men till fest är det för jävla trist... Klippte dessutom av typ 3 cm igår och efter sånt får jag alltid panik, ur löjligt det är, men hade ni sett ut som män när ni var korthåriga så hade ni fattat! Hahaha... Nä men som sagt, ett clip-on hår ska följa med mig hem. Ska dessutom gå och sola så jag ser lite friskare ut än i denna beiga färg jag ligger inne med nu :) Ska bara leta upp ett place med solarie först.. noll koll på malmö...


Nu sitter rasmus o övar på att spela bas.. så söt :) Finaste killen nånsin :) OBS! Han är verkligen sjukt grym på bas så mitt ordval när jag skrev "övar" var nog inte det bästa haha..:)


Vad ska jag mer göra idag? Jo träffa lilla svärmor och ta en tur för inköp av det sista. Trevligt :) Och så ska jag ju ringa och tracka mina närmsta offer steffi o helen hahahaha :) Skojjar ;)


Puss på er alla :)

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards