mian.

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Maria - 2 december 2008 15:26

Jag är verkligen nykär i livet idag. Vet ni hur extremt skönt det känns? Jag ska förklara varför ...


1. Igår natt kom en text till mig från ingenstans, verkligen ingenstans! Men den bara satt som en kniv i huvudet på mig och på 10 minuter hade jag klottrat ner hela grejen och när jag vaknade imorse fanns hela melodin i huvudet på mig också. JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD! Den senaste tiden då jag varit så stressad har det varit svårt att vara kreaktiv men nu bara kom det, efter en massa långa samtal med vänner och familj och massa massa massa sömn. Känns underbart. Önskar och hoppas att det är början på en ny kreativ period.


2. Underbare Anderz skickade ett underbart mail till mig idag. Han kan göra en sååå glad! Det är verkligen en man som inte inte talar bara för att munnen ska gå utan som verkligen alltid har något att komma med om han säger något. Underbart att jobba med den typen av människor!


3. Lina mailade och frågade om jag kunde tänka mig att leda en barngrupp i vår! Så kul att känna det stödet från en dramapedagog som jag personligen verkligen ser upp till! Verkligen grymt kul! Måste först bara kolla med jobb och sånt men jag tror nog att det ska gå bra :) Som sagt, känns verkligen som ett underbart förtroende från en underbar vän :)


4. Ska nu sitta och redigera lite bilder till en kompis. Ska bli sjukt kul det med eftersom jag inte gjort det på ett tag :) Försöker hitta ett inre lugn dom stunder jag är ledig och det gör jag lättast genom att pilla med saker jag tycker om att göra, då ofta väldigt kreativa saker.


Senare ikväll ska jag nog dra iväg en sväng med mamma tänkte jag... Mysigt att träffa henne lite :)


Förresten, detta ska jag skaffa, sjukt kul idé! Gå in här och kolla www.personligalmenacka.se


Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards