mian.

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Maria - 3 december 2008 23:33

hängt med schteeiiff typ hela dagen. Mycket trevligt! Blev en del shopping, lite julklappar och lite ego-shopping. Bland annat våra bedårande silverrenar som både jag och steffi hade sett i en tidning. Är det inte skummt att vi ser exakt samma? Najs är dom iaf... kommer bli söta i min hylla hemma :) Sen blev det även en adventsljusstake för meee :) så fin! silvrig med kronor kring var ljusen ska sitta!


Bra dag :)


Nu sitter jag och slöar... har fått ont i halsen som fan igen... bajs bajs bajs... ska se om jag kan leta fram nått penicillin i gömmorna...


nä.

puss alles

Mius

Av Maria - 3 december 2008 11:34

ja fyy fan!!! helst sjukt, bara 3 veckor kvar nu!!!! Jul jul strålande jul...

Ja, en del av julklapparna är klara, mest för att jag vet vilken extrem tidsoptimist jag är! så mamma är klar, ebbe är klar, frej är klar, noomi är snart klar, håkan är klar... ja det var det! men där finns mååååånga kvar!!!!!! typ jonas, maria, a-k, tobbe, pappa, ulla, rasmus, svärmor, jacob... u do the matte... ;)


nä, nu måste jag kila, har en dejt med christian på bibblan för att få ännu lite mer koll på vår c-uppsats :)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards