mian.

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Maria - 5 december 2008 16:16

Hittills...


1 tallrik vanlijyoghurt med havreringar

2 stycken sinova

1 grapefrukt


snart ska jag stoppa i mig två havremackor med solrosskott, rökt skinka och peppar också :)


puss alles igen!

Av Maria - 5 december 2008 16:05

Sjukt när man kollar klockan och inser att hon var halv ett när jag vaknade (!!!). Var iofs uppe till 4... jag och rasmus satt och dillade om vad våra eventuella ramtida barn borde heta. Tror det slutade med följande


POJKE:

Miilo som förnamn, Albert, Alessandro eller Vincent som andranamn.


FLICKA:

Jenna som förnamn. Vi kunde inte enas om andranamn. Personligen gillar jag namnet Lucia och namnet Leoni. Även Demi är fint enligt mig.


jaja.. det lär va många år kvar till detta blir aktuellt men det är roligt att få drömma lite ibland :) Vi gick igenom almenackan, x-antal tidningar, gamla elevprotokoll. Shit vad det finns många skumma namn!!! Jag gillar nya namn men dom ska liksom ändå funka livet ut utan att bli anting barnsliga eller tantiga om man får säga så ;)


Miilo och Jenna it is :)

Och en liten mops som ska heta Marshall ;)


Nu ska jag duscha! Snart ska jag dra till HBG och sen till Stenssson ikväll och giga :)


Puss på er!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards