mian.

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

terapi

Av Maria - 23 oktober 2008 23:07

idag har min klass gått i terapi. Sjukt och galet men behövligt. Jag har aldrig gått i terapi. trots att man är skilsmässobarn (som det ju så vackert heter) så har jag hittills inte kommit i kontakt med någon terapeut. Förrrän idag. Och jag måste erkänna. Det gav lite blodad tand. jag menar, man kan ju säkert få reda på SJUKT mycket om sig själv om man skulle ta för vana att besöka en liten psyk-tant då och då. jaja, vår klass var iaf i stort behov av hjälp utifrån så sitationen (som jag väljer att inte berätta om) är lite lättare att handskas med nu.


Imorgon ska jag gå i skolan hela dagen. Sen på kvällen ska jag åka till Köpenhamn och spela där. Trevligt får vi hoppas att det blir. Ska stanna till på en netto och handla vin till lördagen också. Då ska vi dra upp till sanna och hälsa på. Ska bli riktigt trevligt. Kul att göra något sådant som man inte "brukar" göra så ofta. Ska även bli kul att se halmstads uteliv lite mer. Har mest hängt på studentkåren när jag festat där tidigare...! Pratade med Sanna idag så typ runt 4-5 drar mazdan till halmstad.


Sen på söndag är det tillbaks till malmö som gäller. Då är det teknikgrejs som ska fixas till vår föreställning så kl 5 ska jag möta upp anders och trixa med tekniken i salen. hoppas det blir bra. börjar kännas lite stresseigt att få allt klart till deadline nu så det får fan inte fi**a med tekniken (sorry ordvalet....).


Sen ännu en vecka rep med undantag för onsdagen då jag måste åka iväg.


Gillar verkligen min klass. Kommer sakna dom som attan när denna studietid är över. För lets face it - man lär ju inte springa på dom dagligen direkt :(  Känns synd för det är ju först nu som man börjar känna att man faktsikt blivit ganska tajt med en del utav av dom.. eller nä, fel av mig, alla egentligen om än på olia vis. Gillar dom gör jag iaf. Måste vara duktig och se till att hålla kontakten med dom. Ska tatuera in det nånstans på kroppen så jag inte glömmer det.


 Jag är störd :P


Nä, gonatt alla, Nu ska jag snart krypa ner bredvid ett sparkande barn och en snarkande hårdrockare. Life is sweet.


Puss

Mius

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards