mian.

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Maria - 12 oktober 2008 10:46

denna helgen och förra veckan har verkligen varit piss, därav ingen blogguppdatering för det är inte snällt att tvinga er höra på eländet. Hur som helst, kan säga att tack vare en kass ljumske så satt jag på kirurgakuten typ hela dagen igår och knaprar nu piller för fullt. MEN, ska snart jobba ändå.. hahahah freak! eller jobba o jobba... kan ju inte röra mig speciellt mycket så det blir mest att sitta o titta på som gäller. Men men... Sen drar jag tillbaka till Malmö. Skola två dagar o sen upp till hbg för att jobba. Onsdag ska jag tillbaks till sjukhuset.. skooooooojjigt! Nä fy fan.....

Sen lite skola till och sen jobb hela helgen! Men ska fan hinna med att träffa mina töserna nån gång i veckan också.

Den 25:e ska vi fresten försöka dra upp alla till Sanna i Halmstad! Ska bli askul! Dels för att det är en annan stad o hos sanna o sånt såklart men också för att det då precis varit lön och mitt penicillin är slut :) Sjukt najs...


Saknar mina kompisar nu. Blir lite smått tokig av att inte träffa dom typ varje dag (vilket jag ju iofs aldrig hinner....). Var med Helen en sväng igår iaf :) Alltid najs... Ska nog Ringa Steffi sen och snacka skit med henne :)


Men nu snart jobb....

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards