mian.

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Maria - 1 oktober 2008 22:47

heldagar i skolan tar kål på mig. när man dessutom vet att det väntar minst 2 timmar plugg samt två timmar sitta och jobba när man kommer hem så blir man ännu röttare men som vanligt så har jag fixat det även idag :) Stolt!

Har bokat in lite möten idag samt gjort klart till min redovisning i skolan imorgon. Ska hålla en redovisning om mig själv. Sjukt. Men alla ska göra det så det är inte bara jag som är sjukt ego. Men men, nu är den nästan klar så jag kan snart natta mig.


Det jobbas fresten på med vår nya hemsida så snart ska den väl släppas är det tänkt. Fram tills dess kan jag tipsa om att ni borde komma till ystad teater den 21 november och kolla på mig när jag gästar med Reckless. Ska bli en sjukt kul spelning att göra.


Men innan dess är det en massa annat som händer. Imorgon hämtar vi Noomi och sen ska jag ha henne ända till lördag. Lilla söööta :) Ska bli riktigt kul. Får se vad vi hittar på för skoj :) Sticker nog hem till mamma och käkar middag iaf för matlagning är ju inte min största hobby .... Men kul ska det bli att se den lilla tösen igen. Har inte träffat henne sen i söndags så abstinensen är svår :P


Nu känner jag för att pussa på min vackra pojkvän som sitter bredvid mig och är minst lika trött som jag... Ska nog göra det.


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards