mian.

Alla inlägg den 31 december 2007

oj!

Av Maria - 31 december 2007 01:22

oj vad längesen jag skrev!! FLÅT!!! har vatt så mycket bara... ja fest! juldagen blev galen... haha den borde man nog mest glömma egentligen :P

julafton var najs och alla dagarna har över lag varit sjukt mysiga bara! Jag har verkligen världens sötaste underbaraste vänner och man kan verkligen ha så jävla kul med dom!! LOVE!


Allt har dessutom klarnat lite med philip vilket känns väldigt skönt.

tänka ta o sumera 2007 lite idag, vad säger ni om det?


- blev seriös med phillle, bästa killen jag nånsin träffat. riktig kärlek även om inte vägen har varit spikrak.


- har haft mina tre bästa vänner i USA en sväng men har som tur var fått hem dom igen. Hann dessutom med att hälsa på dom over there en sväng :)


- bloggen föddes. najs!


- pluggat ett helt år på högskola. vuxenpoäng på det!


- jobbat massa med senza. har hunit med att spela in en demo med pontus assarson, spelat in radioreklam, uppträtt på wallmans, blivit tillfrågd om att sjunga nationalsången för kungaparet och gått ett gäng modevisningar. bra jobb-år med andra ord!


- var i zakynthos med Philip och hade det myyyys i två veckor. Najs!


- fått andra nolla - 20 år fyllde lila jag i somras! 


- fått massa nya vänner typ Li, Johanna, skol-kompisarna och massa massa andra! Love u all!


- Shoppat som ett as.. sällan...


- kanske viktigast av allt - BLIVIT MOSTER!!!! Miraklet Ebbe tittade ut 29:e januari. Finaste på hela jorden är han!!


- Flyttat hemifrån, bytt stad, men nu kanske jag ska tillbaka hahaha! Life's a bitch :P


Ja... det var nog det viktigaste. Det har fan hänt rätt mycket i mitt liv detta året! Vad har hänt för er? Kan ni inte kommentera och berätta??


Puss alles och GOTT NYTT ÅR!!!!! 

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards