mian.

Alla inlägg den 6 december 2007

Av Maria - 6 december 2007 16:52

läste just nu en annan blogg och insåg att jag har det sjukt lätt.

Mitt liv är helt o hållet mitt liv. Jag är gammal nog att göra vad fasen som helst med det och där finns inget som stoppar mig. Om ett år är jag klar med min utbildning. Då är jag 21 år. Fan jag har ju hela livet framför mig! Jag an resa, plugga mer, jobba eller bara sova bort tiden typ. Poängen är att alla vägar är öppna. Jag har inga barn, inga typ huslån eller nått annat skit inte ens en liten hund! Jag är helt fri.


Nu ska jag hitta en egen lägenhet. Fattar ni hur najs det kommer vara? Dyrt men najs! Och vill Philip vara en del av mitt nya liv så r han helt välkommen men i vilket fall som så kommer jag klara mig. Och det känns så jävla bra.


Till dig vars blogg jag läste så vill jag bara säga det att du kommer också klara dig. Lita på mig.


Av Maria - 6 december 2007 16:23

borde verkligen plugga just nu. but no.orkar inte just nu. jobbade igår kväll o trots att inte det blev så sjukt sent så är jag trött som en bäver idag. seeegt....


såg precis reklamen för MQ. Önskar mig också en sån jul. Sitta o hångla i fin klänning hade ju INTE vatt fel. Över huvudtaget längtar jag till lite ledighet och till att njuta lite. Men det är ett tag kvar....


ikväll ska jag iaf kolla på arne weise oc loket LIVE!! Hahaha där är några foools som har hyrt in dom till CC och då bara mååååste man ju åka dit o kolla eller?? Jo det ska jag...


Tänkte först stika o hyra Harry Potter men det blir inte så ikväll. Ska nog istället snygga till mig lite o dra ut på CC för det känns som att jag har på mig samma skit hela tiden. T-shirt och jeans - Heja det! Men inte ikväll... Måste fixa till mig en del.


Kollar på gamla idol nu. Alltså dom är inte världens bästa entertainers direkt. Visst, bra röster, men dom är ju inte direkt roliga att titta på. I´m I right?


Nä... käka nått nu?

Puss

Mian

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards