mian.

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Maria - 13 december 2007 20:17

japps.. är inne i ett litet stim nu när jag internetshopar endel..:)

senaste tiden har det blivit:

en cashmere kofta

ett par rosa pumps

massa undekläder


och nu idag blev det 3 par skossor!! sjuukt billigt blev det också :P två av paren föll jag för direkt, bikerbootsen och ankelbootsen. Gympadojsen var inte lika självklara men kände att jga inte har köpt några gympsar på galet länge så ett par ormskinnsmösntrade var lite kul. Kan bli coolt till ett par slitna jeans och en najs tisha. Kan bli bra! Har faktsikt sjukt många t-shirts som jag i princip aldrig använder. Kanske blir detta en liten kick till att göra det??


Måste fresten bok tid till mitt hår!!! Fy faaan va det börjar trilla i bitar nu!!! Måste få det ordnat innan nyår iaf.. herregud annars!!

Och va fasen ska man fresten göra på nyår???? PAAAANIIIIK!!!!! Sabina hade en idé... låter ganska lovande!!


Nä.. bonde söker fru på tv nu :P


Nedan = mina dojjs :P


Av Maria - 13 december 2007 00:02

vill ha en lite "ordentlig" klocka i julklapp. Gillar denna...

Vad tycker ni?


puss

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards