mian.

Alla inlägg den 4 april 2007

Av Maria - 4 april 2007 05:33

nu borjar jag och sanna sukta fett efter fest... maste ordna det i helgen. har helt mixed feelings just nu. o ena sidan vill jag stanna har hos sanna o helle for jag mar sa javla bra av att ha dom nara mig. har haft varsta deep talken typ varje dag och alla har verkligen fatt ur sig sa mycket som alla har gatt och haft inom sig kanns det som. inser hur mycket jag verkligen alskar dom har manniskorna och hur bra man mar av att ha do nara sig. samtdgt vet jag att dom kan vara var som helst i varlden och vara band mellan oss kommer alltid vara lika starka. fan, vi har vatt vanner sen gud vet nar och det kan ga flera manader utan vi ses och anda ar det som om tiden inte ens rort pa sig nar vi val ses. shit vad jag alskar dom, nastan sjukligt! finns inga battre vanner i denna varld.o andra sidan vet jag att mitt liv ar dar hemma. det ar det livet jag maste leva och styra upp. det ar dar min fina pojke, min fina katt, min skola och musiken finns. vet att mitt jobb kommer ordna sig, det bara kanns jobbigt att komma hem och forsoka fylla tomrummet efter stina o robban. komer sakna dom sa sjukt mycket. fan, vi va ett sa javla bra gang! har haft sa javla roligt med dom manniskorna! ska rakna dagarna tills dom atervander... Under tiden galler det att jobba pa, for detta SKA bli bra. Mest av allt hade jag nog velat vara hemma nu men ta med mig sanna helle (och sabina saklart!!) och den underbara shoppingen haha... Far trosta oss med attt dom kommer hem forr eller senare och da blir det sa javla kul!Alskar er alla. Hoppas alla vet det. Mis

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards