mian.

Direktlänk till inlägg 25 april 2007

allmänt eller..

Av Maria - 25 april 2007 12:05

hej hej

 igår var jag barnvakt till världens finaste barn. lille ebbe som snart är 3 månader gammal.. shit vad jag tycker om den lille killen!! han är verkligen allt man kan önska sig. söt, snäll och rolig att hålla på och leka med :) vackre lille sak...hehe moster är stolt :)

mådde tyvär ganska dåligt igår.. mamma tror att det är någon form av migrän.. jag vet inte men jag är trött på att må så iaf. det är ju vår! jag vill springa genom skogen, skrika vårskrik och må braaaaa!!! jaja det kommer väl..

 pratade med sanna i tele igår. så jäävla skönt, trodde nästan hon var död där ett tag, eller iaf sjukt sur på mig av nån underlig anledning haha! men så var inte fallet och nu vet jag att hon mår bra och dom två andra lökarna också för den delen :)

drömde fresten om helen inatt!! var så sjukt sugen på att bara plocka upp telefonen och ringa och höra hennes glada lilla röst så fort jag vaknade. men det kunde jag ju inte... snyft snyft..

idag har jag suttit och pluggat nu på morgonen. ska nog ta mig en sväng nånstans och titta på massa saker jag inte har råd med just nu tror jag. sen hem till mamma och sen kören. rätt trevlig dag. fint väder iaf :) och i helgen ska jag och philip bort :) ska bli myckt treeeevligt!! rå om varandra lite, inte blivit så mycket tid till det på ett tag..:(

usscchh vill verkligen ha mina csn nu.. suck suck... ska hem till mamma och gråta lite över det känner jag.. hehe

 älskar er alla. ni är saknade en del av er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards