mian.

Alla inlägg under april 2007

Av Maria - 10 april 2007 23:04

funkade faktiskt rätt bra att missa natten när jag flög. är inte alls lika trött som jag trodde att jag skulle va. Däremot är jag förkyld som attan (tack Johan och sanna!! haha) men men sånt går ju över...Va i skolan idag, riktigt intressanrt kurs verkar det som! Sen kom man hem och fixade lite och sen blev det middag hos Li och Fredrik! Mycket trevligt! Har packat upp alla mina nya kläder :) Sjuuukt najs!! Så galet kul att ha massa saker som man vet att man inte kan köpa här! tackar sanna o Helle som visade alla bra affärer i MN!! Saknar dom galet redan..:( Sabina också såklart!! Pratat både med Nela och Nicole idag! Treevligt trevligt! Pratade även en lång stund med Marcus, najs det med :) Imorron är det skola och sen lite shopping med mammsen! Tänkte hinna träffa min fina syrra och hennes söte pojke denna veckan också. I helgen blir det nog slappande och kanske lite fixande hemma. Ande skulle nog ha lite inflyttningsfest också, kan bli najs! Ska ju bli 20 grader varmt så vad man än gör så kommer det nog bli najs! Saknar er i U.S All my love, u made my week!!

Av Maria - 9 april 2007 20:57

jaha... då var man hemma igen! fan va fort min resa gick.. saknar redan alla där som attan!!! uppdaterar min blogg mer imorron för jag är så galet trött nu... Puss älskar er!

Av Maria - 8 april 2007 03:40

nu ska vi snart ner i downtown! hajjpar som fan! ska bli riktigt najs att ga ut med mina flickor! kommer sakna dom som attan nar jag kommer hem ska jag saga :( landskrona ar sig inte likt utan sabina till exempel! ska krama henne riktigt hart innan jag aker hem.. snyft snyft... det ar konstigt hur man kan inse hur mycket man saknar nan nar man val traffar dom.. men men.. snart kommer dom alla hem en svang atminstone! om dom stannar eller inte aterstar att se men kul ska vi ha den tiden dom ar hemma iaf!! skrattar just nu sjukt mycket at en kille i sverige!! sicken lok! han skriver sms om att jag ska ringa honom o en massa skit (skulle dock aldrig komma pa tanken, har min alskling philip och han ar allt jag behover!!) och nu ringer dom for att beratta att han strular med natt ackel i hbg!! herregud sa patetiskt!!! var bara tvungen att uppmarksamma hans idioti! sa javla glad att jag har phille och slipper alla sanna freaks!ska inte glomma att namna att jag kommer sakna sanna o helle ocksa!! hbg ar verkligen inte det samma utan dom!! men om en mand kommer dom hem!! sweet! loooooooove em'!!!!na, nu ska jag hoppa i partyskorna och dra! sabina kommer med the getto-mobile nar som helst! Alskar er alla!!!

Av Maria - 8 april 2007 00:24

Sabina har kommit tillbaka!!! Sa sjukt skoj att hinna traffa henne lite till innan jag aker hem!! Wonderful!! Nu ska barnen jaga agg.. jag och sanna vagrar och stannar alltsa inne... haha!karlek!

Av Maria - 7 april 2007 21:58

hej hej sverige! glad pask till er alla!! vi ska ata paskmiddag idag med en annan svensk familj och sen far vi se! har borjat var paskmidda redan mad champange fran new mexico haha! sanna och jag ar sjukt nojda! fuck 21 ars grans pa alkohol!skriver sen igen!puss

Av Maria - 7 april 2007 04:34

som vi har shoppat nu ikvall jag o sanns!! gjort sanna fantastiska kap!!!! gaaaaaalet!!! I love this!!! Kommer sakna shoppingen som attan... men fy fan va najs de kommer va at visa upp allt nar man kommer hem mohahahahahahahaimorron ska vi kolla kirschebaret hahahah! fruktansvart kul! nu ska vi kolla filmen "jesus camp" later so varsta dramat men den verkar grymt bra!!ses pa mandag alles!!! all my loveMis

Av Maria - 6 april 2007 18:25

idag ar det fredag... i overmorgon aker jag hem till lilla sverige.. blandade blandade kanslor infor det maste jag saga... har skrivit det innan vet jag.. som sagt, a ensa sidan segt att lamnsa sanna o helle men o andra sidan grymt skont att komma hem till dom som finns hemma. har jag lart mig en sak under denna tiden sa ar det att man har sina vanner kvar, var i varlden man an ar! man kan sakna om, och det kan va sjukt jobbigt ibland, men dom finns alltid kvar, no matter what! kanns skont att veta.. idag har vi paspysslat lite.. sen ska det snart bli lunch och efter det ar det dags for lite simning pa lifetime. kan bli skont att bada lite kanner jag! sen ska vi bara byta om och sen ska vi shoppa lite. imorron blir det till att borja packa och sen blir det downtown hela dagen typ. aven kvallen hoppas vi haha! sen ar det sondag... fy fan 9 timmars flyg ar sadar skoj... men men vet att min fina pappa och bror moter mig nar jag kommer fram sa det ar ett stort plus! sen hem till mamma och katten och familjen och philip... ska tydligen pa lite paskmiddag pa eftermiddan dar! ska bli trevligt att kika inom bertil! alltid trevligt dar :) snacka skit med li och leka med ellie och mollie. men mest av allt, pussa sonder min philip.. looooove him...na, nu ska jag vara lite social!puss alles

Av Maria - 5 april 2007 23:58

Idag har vi spenderat hela dan pa mal of america med karin och alla barnen! dom har vatt pa det gigantiska nojesfaltet som ligger mitt i mall of america och jag gick och shoppade. Men jag hittade faktsikt inte allt som jag letade efter sa darfor far det bli en liten tur imorgon ocksa pa Southdale som ligger lite narmre eden prairie. Just nu haller sanna pa att gora kottfarssas (haha kolla stavningen pa det!!) som vi sa ata sen. sen skulle nog hon trana och jag funderar starkt pa en nap haha.. efter det blir det nog en svang och hyra film eller natt. Skon kvall ikvall. Var ju och akte rollerskates igar hahaha! Sa sjuuuuuukt roligt hde vi! Skrattade fran att vi gick in i lokalen som lag kapp ratt ut i ingenstans typ. Val inne pa "skateville" insag vi att vi sankte medelaldern med typ 20 ar och alla var sjukt vm pa att aka!! Vi va sa galet kassa men roligt hade vi!!!!! Pa lordag ska vi ner i downtown och hanga tankte vi. Turista pa dagen och festa lite pa kvallen. helen ska till granma' hoffer's house imorron men hon hinner komma hem innan jag aker sa jag far krama henne innan jag drar hem. Hem ja... Kanns konstigt men skont att det snart ar dags for det.. Min forsta USA resa har varit valdigt lyckad! Har fatt uppleva det jag hade forvantat mig kanns det som! Och shoppingen har ju verkligen varit over forvanan! Dessutom har jag ju fatt lara kanna den unerbara familjen Kallgren ocksa! I have had a blast! Men snart far jag krama min fina philip och min underbara familj igen! Och traffa mina goa vanner och allt sant som man gor nar man ar hemma... Ska bli riktigt bra kanns det som! Looove Maria

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards