mian.

Alla inlägg under februari 2007

Av Maria - 12 februari 2007 22:01

läste ett test eller vad man ska säga.. var tvungen o sno det och göra det offentligt här i bloggen.. :)*Jag heter (Fullständigt namn):Åsa Maria Månsson *Jag är… år gammal:19... blir 20*Civilstånd:Har mitt hjärtan Philip :) Finast, finast, finast..*Yrke:Pluggar och jobbar som showartist :)*Boende:Humm.. har adress hos mamma i hbg men är nästan alltid hos min älskling i Lund.*Jag ser ut som:ja hur fasen ser jag ut? Lång, långt blondt hår, grön-blå ögon.., som vem som helst?*Jag luktar:Svett.. haha nä! Gucci II eller CK Euphoria *Jag klär mig i:Kläder... *Jag kör:En mycket trevlig Mazda 626*Jag tycker om:Min prins, min systers son , min familj och mina vänner... orginellt va? :P*Favoriträtt:Pasta.. Vegetarisk mat... Grillad mat...*Jag tycker inte om:Att vara ensam. *Jag dricker:Vatten, champange, gott vin*Favoritfärg:Cremevit*Jag låter som:Just idag.. en hes myra!*Drömresa:Just nu bara väldit långt härifrån... Till värmen!*Bästa minne:Massvis.. När jag såg min syrras son första gången.. x antal större gig... mammas bröllop... när jag tog mitt körkort... När vi va i Magalluf..*Bästa jag vet:Att ligga och mysa med min älskling.. Att hålla syrrans son i min famn... Stå på stora scener och sjunga... Ha en riktigt kul kväll med vännerna..*Personerna jag älskar mest:Mamma, Pappa, Philip, Syskonen, Sanna och Helen, Ebbe, Ulla, Håkan, Sabina, Dess, Stinus, Showgruppen, Nicole, kusinerna osv.. *Roligaste som finns:Sjunga. *Tråkigaste som finns:Läsa tråkiga böcker.*Udda egenskap:Kommer ihåg sifferkombinationer väldigt lätt.*Värsta som hänt mig:Vill inte berätta. Så hemskt var det.*Jag vill ha:En hund, en katt till, en resa... massa kärlek!*Jag vill bli:En ännu bättre sångerska :)Jaha... det var det....Fick precis reda på vad philip och jag ska göra på alla hjärtans dag :) Mys mys mys.. :) Philip är min prins... finaste fina! Och på lördag ska vi också mysa.. :)Fan... sanna o helle åker på torsdag... så sjukt trist det ska bli... även fast det händer en massa annat skoj här hemma så är det ändå dött som attan att dom inte ska va här... men jag ska iaf hälsa på denna gången!!! Bara så jobbigt att inte kunna ringa som vanligt och bara sticka och göra nått.. kommer bli ett sjukt msn och blogg freak känner jag när dom e borta... men men.. riktigta vänner består! Dom ska va mina brudtärnor..:) Faddrar till mina barn :) Finns inga bättre bästisar :) Älskar dom till döden.. och sen när dom kommer hem ska jag och sanna ju... haha nä det är en hemliss än så länge!! Anyway, I love u guys!Nä... nu blir det snart sängen... jobb imon... Älskar er alla. Spec. min prins!

Av Maria - 12 februari 2007 19:16

igår gjorde vi bröllopsmässan.. man kan ju inte hjälpa att drömma sig bort lite hehe... nä, jag har världens bästa förhållande md världens bästa kille.. kan inte önska mig något annat om jag ens försöker! ibland retar jag mig på honom så att det kliar i hela kroppen, men sen läggar han armarna om mig och då vet jag att det är nhär jag hör hemma. det är hos honom jag ska va. helt galet att det kan kännas så rätt. Snart alla hjärtans dag...:) Mitt hjärtas dag :) Älskar dig Philip... Du e min prins och jag är din skatt :)

Av Maria - 9 februari 2007 23:11

(just nu alltså)...* åka hem till Philles dubbelsäng och sova i den galet länge......* åka på semester och bara slappa (och självklart shoppa) i några veckor... oooohhh... galet mys...* att det ska gå jääääättebra på bröllopsmässan så vi får ännu mer att göra :)* bli av med min atttans förkylning så att jag kan börja andas genom näsan igen... har nästan glömt hur det känns :P* bli sjukt vältränad genom att göra ingenting typ... går det?* få en helt magisk alla hjärtans dag... dock ganska otroligt eftersom jag måste säga hej då till min två änglar den kvällen.. känns inte som jag kommer vara riktigt in the mood så att säga... * hitta fler grejjer att göra i lund.. har sjukt tråkigt när jag är ledig haha* få en ny snygg skinnjacka.. någon som känner sig manad att köpa det till mig? Mörkbrun strl. 36 , tack!* vara solbränd... det var nog det typ... nä.. får väl läsa se & hör nu och hoppas på att tiden går fort.. e så sjuuuuuuukt trött känner jag...kärlek till alla.

Av Maria - 9 februari 2007 22:27

hej och hallå!idag har jag jobbat trots min feeeeeta förkylning som bara vägrar att lämna min kropp... fan fan och åter fan.... måste bli frisk tills på söndag eftersom vi ska göra bröllopsmässan på teatern i hbg då!!! ska bli så gaaaaaaalet skoj!!! massa massa fina kläder och fint hår och allt allt allt...:) I LOVE MY JOB!!! jaha nu sitter man på cc house och ugglar... lär väl sitta här till typ ett i natt.. skoj.... nääääääääääää..... men men what to do? är ändå sjuk så jag kan ju inte hitta på nått ändå... kan lika bra sitta här... nää.. nu ska jag kolla dansshow :)hihihi puss

Av Maria - 8 februari 2007 23:13

Bild från helgens visning haha

Av Maria - 8 februari 2007 23:12

hade skrit värsta inlägget.. så bara hängde sig internet... fan... skriver mer imorgon.. vill bara säga att jag älskar alla.speciellt du. och ebbe!

Av Maria - 6 februari 2007 19:17

Idag har jag tatuerat mig lite till... hihihi :) tre små stjärnor har tagit plats på min fot :) En för mamma, en för pappa och en för Jonas! Meningsfullt och fint :)Sen har jag och sanna varit på stan och myst hela dagen. Lunchade hemma hos mig och sov middag en sväng :) Sen var vi på banken och sen körde ja sanns hem.. Fan, så jeevla segt att hon åker om en vecka.. Har så sjukt kul med henne just nu! Men men, sen kommer jag ju över ett tag till dom.. längtar riktigt mycket!Ebbe fyllde en vecka igår! Sjukt att man kan älska någon så mycket som bara har levt i en vecka. Han har inte gjort något för att förtjäna det och ända så är han den mest speciella människan i denna värld typ. Vår lille kille. Min systers son. Min ängel. Usscchh.. är verkligen jätteförkyld.. ska göra bröllopsmässan på söndag så jag måste bli frisk. Ska stanna hemma från skolan imorron och bara ligga på soffan i Lund och löka mig hehe. Ska bli galet skönt! Sen ska jag åka till hbg på torsdag och få mina naglar gjorda och prova en klänning. På fredag ska jag jobba. Alltså finns det bara en dag att vila på och det är imorgon.Sen måste jag vara frisk. Ska nog ta med lite resekataloger till Phille ikväll. Pratade lite igår om var vi ska åka i sommar. Känns helt sjukt detta men det är liksom bara så rätt. Han är verkligen helt underbar. Finns ingen annan i denna värld som kan reta mig så mycket, tramsa sig så mycket, få mig att skratta så mycket och som tar hand om mig så mycket. ingen annan än han. Blir helt pirrig ibland när jag vaknar på morgonen och ser honom ligga där brevid mig i sängen. Fattar inte att det finns en människa som honom som tycker om mig. Och jag tycker verkligen om honom. Detta har gått galet fort men det gör väl det när det känns rätt. Min Philip. Älskar dig.Gjorde fresten en visning på Cantina i helgen. Gick jättebra och vi hade galet skoj! Fick sjukt fräckt smink och hår :) Hoppas det blir lika bra på bröllopsmässan!Vad fint livet är egentligen, trots förkylning hehe. Kärlek.

Av Maria - 1 februari 2007 20:15

Vår älskade ängel Ebbe har kommit till världen. Nu är han snart 4 dagar gammal :) Han är det sötaste barn jag någonsin sett... Moster e mäkta stolt! Va o hälsade på honom i tisdags. han va så liiiiten!! bara 2,7 kg Ebbe som låg i min famn :) Köpte små Nike skor till honom igår hehe.. kunde inte låta bli :)Va har annars hänt? Vatt i skolan. Haft katten hemma hos Philip några dagar så hon och jag har myst som attan :) va och shoppade lite igår oxå när jag fick reda på at jag får pengar nästa vecka haha...Phille är sjuk :( Ligge och hostar hemma så jag har åkt hem till mamma haha :) nä, ska jobba i hbg imorron så det är därför :) Sen på lördag händer det grejjer :) Först träfas stinus och mysa lite med henne. sen är det dags för modevisning på cantina och efter det ska vi överraska helen :)ska bli en galet skoj helg känner jag :)och imorron kommer brossan hem och ska titta på Ebbe :) så mys pys att sköta om mina älsklingar :) nä... nu ska ja förbereda mina lektioner inför imon!kärlek!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards