mian.

Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Maria - 28 februari 2007 13:17

... nu klarar jag sanrt inte att bara sitta o va sjuk längre... Vill hem till lund.. ska nog at katten med mig och åka dit så fort jag kan... Bye hbg... haha!Saknar min Philip när kan inte är precis bredvid mig..:)

Av Maria - 28 februari 2007 11:49

Alla jag tycker om e typ utomlands nu! Och vad gör jag?? Jo, jag sitter hemma o har fått bakterier i lungorna så jag går på massa pencilin o bajs... världen e fan orättvis!! Malin o Emelie e i Thailand, Marcus e i Thailand, Sanna o Helen e i USA, Dennis e i London... Suck suck suck... Men men... d e ju ett medvetet val från min sida så..Ska nog lägga typ alla pengar jag tjänar detta året på att resa så fort jag bara är ledig lite... ska nog börja med usa.. sen london kanske.. sen Zakynthos o kanske nån resa med töserna.,.. till hösten blir d förhoppningsvis Island... M.. hade vatt aaaasnajs om det kunde bli så! Vill verkligen resa lite i år... :)Annars händer inte så mycke.. jag och katten åker till Lund ikväll och degar där istället för här :) hehe... sen blir det jobb på fredag... najs najs.. hoppas bara ja e frisk tills dess...GRATTIS HELEN!!!!! Min docka blir 20 idag :) (Och jag har namnsdag!) haha Love u!Saknar er alla som inte e här! Älskar er!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards