mian.

Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Maria - 26 februari 2007 16:48

Jag är sååååå jeeeekla glad idag!!! Har precis fått ne massa bra jobb besked :) Ska bli galet kul att gå till jobb nu :) Underbart... Känns som att denna sommaren kommer gå till historien som den bästa nånsin typ! Längtar riktigt mycket efter att bli brun, åka utomlands, sova länge på morgonarna, leva "sex and the city"-liv med mina älskade vänner och bara njuta hela tiden typ... snart snart snart kommer sommaren (även om det inte känns så riktigt än).. heheheva på en plåtning igår :) Hade så galet kul framför kameran med mina underbara kollegor :) Man kan nog inte kobba med roligare människor :) Hade massa galna kläder och tramsade oss hela dagen typ hahaha :) sen hade jag ett rep med stina som gick asbra :) Den 8:e ska bli riktigt skoj att göra tillsammans :)Nu har man skola två dagar i rad... ska ändå bli ganska kul... även fast man får gå upp tidigt på morrronen :( Inte riktigt min favvis sysselsättning...Veckans:- FILM = "Beck- Advokaten"- MUSIK = Allt med Qeen- KLÄDER = Klänning med tights eller Oversize tröja.. :)- TRÄNINGSFORM = Magträning... behövs...- MAT = Grillat kött och sallad...:)- SYSSELSÄTTNING = Jobb och skola och rep..:)- MYS = I soffan med ängeln..- VILL HA = Mitt stora skrivbord bvill ja ha ner i lund och en mörkbrun skinnjacka från Vintage by Humana.- LÄNGTAR EFTER = Mina ladies i USA!!!Nä... nu ska jag säga adjö till Dess som ska bli london-bo ett tag..:( Snyft snyft...Älska.Mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards