mian.

Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Maria - 22 februari 2007 20:24

I MISS U GUYS!

Av Maria - 22 februari 2007 19:43

Hej och hallå :) Vi punktar upp denna dagen också.. känns som att jag tänker bäst när jag får punkta upp saker... hehe...* Det är sjukt mycket snö i skåne just nu.. jag HATAR snö! Finns absolut inget positivt med det! Ställer bara till massa problem med trafiken (som idag när tågen inte gick längre än till Landskrona host host!!!!)och sen övergår det i en massa slask... så ooooonödigt!!!! När det dessutom blåser en massa så skiten inte ens ligger på plats är det inte ens kul för dom små barnen som annars är dom ända som kan få nått ut av det hela...* Tack vare detta väder är jag nu strandad hemma hos min föräldrar... Känns sådär kul :( Hade mycket hellre myst upp mig hos min älskling med en bra film och nått gott att äta... men men...* Imorgon ska jag äta med en av mina favoriter: Sabina!!!! Underbara människa.. min vapendragare genom hela gymnasiet och min älsklings fest-kompis :) I loooove her!!!* I helgen blir det teater med familjen och Philip.. ska verkligen bli jättemysigt :) Hahaha hoppas Philip klarar sig igenom en kväll på tatern.. :P* Jag längtar så vaaansinningt efter att åka och hälsa på mina angels i USA!!! Man fattar ente hur viktiga dom är för en förrän dom inte är här längre... Finns inga bättre vänner än dom två (och sabina och stina och nicole)... Saknar att bara kunna ringa dom och snacka skit typ.. men när dom kommer hem ska det bli så gaaaaaalet kul.. först och främst min och sannas hemlighet :P hehehehe.. I love u angels..* Imorgon får vi hemnummer i Lund :) Ska bli skönt att inhte vara så bunden vid mobilen! Och sen nästa vecka typ kommer internet igång där... sicket msn freak jag kommer bli!! Hahaha.. men det känns bara kul att kunna prata med alla hela tiden då...* Dennis har ente kommit iväg till London än..:( Bra tycker jag men samtidigt vet jag att det är detta han vill nu så jag är ändå ledsen för hans skull...* Min kusin e så sjukt skoj! Har alltid så kul när jag fikar med henne! Det är nog ganska ovanligt för kusiner att stå varandra så nära som vi gör haha :)* Stina och jag ska jobba den 8:e tillsammans :) Ska bli gaaaalet kul att göra något bara vi tjejer :) hihihi och på söndag ska vi bli fotade :)ska bli jättekul och se dom sen :)* Fyndade lite på slutrean igår :) Blev ett par mörkbröna stövlar,k en jättesöt skjorta från miss sixty, en liten klocka och masa träningskläder :) Treeeeevligt var det :) Nu väntar jag bara på att freeport ska kunna besökas.. allt hänger på detta jeeekla vädret!!* Shit vad gamla alla börjar bli!!! Typ min kusin.. hon blir fan 15!!! Jag kommer ju ihåg när hon va 5!!! Och min storasyster som för mig är 14 typ... Hon är MAMMA nu!!!! * På tal om det... min ängel är snart 4 veckor nu... världens finaste barn... känns konstigt att älska en person som ovillkorlig som man älskar honom! Han är helt perfekt bara! Ska nog träffa honom en massa nästa vecka... Min lille systerson Ebbe.. Min docka... Hoppas man är lika lyckligt lottad själv en dag och får en sånn liten prins... * Herregud vad seriös man har blivit! Sanna sa innan hon åkte att hon inte blev förvånad om jag är typ förlovad när hon komer hem haha! Det kommer jag nog inte va men jag måste erkänna att jag lever ett betydligt mer seriöst liv nu än vad jag trodde att jag skulle göra... men känns det rätt så.. Älskar min "Typ-sambo" så mmycket... älskar livet i lund.. älskar min utbildning och AVGUDAR in jobb... kan man önska sig mer?? Jo sanns o helle kunde fan vatt hemma också... då hade allt vatt perfekt!Längtar efter sommaren... såååååå mycke!!!Kärlek till alla!Mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards