mian.

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Maria - 6 juni 2010 14:00

ja, min familj är något speciell måste jag säga. Det är nog faktiskt tillsammans med dom som jag festar hårdast.. dom lockar liksom fram någon skum liten gen i mig som jag annars döljer jävligt bra! Igår hade pappa försenat 60-års kalas.. Så sjukt jävla kul! Bet min ena bror i armen, dansade till "Kung Fu Fighting" med min kusin och tog massor av mobbade bilder på allt och alla..(ska lägga upp dom sen men min telefon/kamera har dött..)


Jag och min ena bror stred om vem som skulle få sova på soffan respektive golvet.. jag vann. Soffan blev MIN!


Idag då? Väntar på att min söte brorson ska vakna sen drar vi till Mamma och efter det ska jag vidare på VIP-kväll hos en kompis lillasyrra tror jag...:) Blir najs! Ska även svänga förbi Nela innan jag beger mig hem till Malmö igen. Shit, imorgon är det sjukt jävla mycket att göra för sen är det SRF som gäller... 

Ajja, det löser sig!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards