mian.

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Maria - 21 maj 2010 08:41

ja, om det så ska vara artificiell sådan så måste jag ha mer sol idag. Ni skulle se mitt ansikte. Min näsa är verkligen knallröd på den högra sidan och liiite över på vänster. man kan tydligt se var mina solbrillor har suttit kan jag säga. Nä, nu har vi liksom nått den här säsongen som handlar om att vara vacker och det ska jag fan vara haha! Jag vill ha bruna ben och tånaglar som är målade i en glad färg. Och klänning :-) 


Känner ni också sommarsug? Eller är det bara jag som är förälskad i hela världen? Igår var jag för övrigt brutalt ärlig mot min sambo vilket han tog ytterst bra. Jag pratade om förälskelser och rus varpå han bara pushade mig att bara leva istället för att bli brutalt orolig. jag lever med en fantastisk människa som verkligen vill mitt bästa i alla lägen. Det är jävligt häftigt! Dessutom lugnar det mig lite. Min fantasivärld är okej och inget jag behöver dölja från den jag lever med. Han är fin min Rasmus :)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards