mian.

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Maria - 7 maj 2010 17:44

Hej och hå!


Mitt liv är verkligen upp och ner. Vissa dagar är jag så ledig som man kan bli, imorgon var till exempel en sådan dag, medan jag andra dagar nästan inte kan sluta jobba. Idag till exempel. Idag har jag jobbat i ett sedan kl 8 med en ynka rast på 15 minuter. Saken är bara den att jag älskar det. Jag älskar nästan att jobba mer än vad jag älskar att vara ledig. Man känner liksom hur bra kroppen fungerar när man är uppe i varv och man blir så kreativ! Det liksom händer saker av bara farten! Me love!


Ska egentligen på konsert ikväll men jag vet faktiskt inte om jag kommer orka hur gärna jag än vill (sorry boys i Grand Rezerva!) Sov 4½ timme inatt efter att ha avnjutit en helt fantastisk kväll med vår lilla utökade familj. Ja, jag har kommit på att det är så jag ser på Noomis mamma Maja och hennes Torvald. Man vet ju liksom om att om allt går som man önskar så kommer dom vara en del av mitt liv för alltid och därför känns det mer som en del av ens familj än som några goda vänner. En mycket bra känsla ska tilläggas! Men hur som helst blev det inte så mycket sömn i natt och med tanke på att min helg är helt fullspäckad så hade det kanske varit bra med lite vila ikväll?! Ja.. jag får helt enkelt se hur jag gör!


Va kul förresten att se att gamla vänner så som underbara Katta har hittat till min lilla blogg! Känn er hjärtligt välkomna kära ni :)


Nä... äta nått nu?

Puss

Mius


  

Mitt hjärta får kanske spela utan mig i publiken ikväll.. sorry baby!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards