mian.

Alla inlägg under december 2010

Av Maria - 17 december 2010 16:10

Jag menar detta till 100% - med smicker kan man ta sig väldigt långt här i världen! VÄLDIGT långt!! 


Upplever en period när smicker lyser lite med sin frånvaro och JÄVLAR vad jobbigt jag tycker att det är! Suger i mig som en svamp så fort jag får en kram, någon ger mig en lite halvkass komplimang eller bara tittar på mig med vackra ögon. Herregud! Har aldrig fattat att smicker kan vara så viktigt och fint! Det lite skrämmande i historien är att jag upptäckt att jag känner mig lite som en knarkare när det kommer till smicker just nu.. Att gå över lik för att få höra något vackert känns inte speciellt konstigt. Och så fort jag får höra något fint blir jag som ett barn på julafton och tänker att jag kan göra vad som helst för detta smicker. 


Sånt här ska man kanske inte skriva på internet för då kanske det rasar in skamliga erbjudanden men just nu har jag bara en sak att säga om det - BRING IT ON!!!


Hade någon sagt såhär om mig just nu hade den personen nog kunnat få mig att göra i princip vad som helst...


Hahaha fy fan vad sorgligt detta låter!! Men skitsamma, detta är ett forum där jag lyfter fram konstiga sanningar om mig själv ibland. Idag fick ni komma lite under huden på mig ;) Enjoy!


Puss

Av Maria - 12 december 2010 12:44

Har sovit galet skönt inatt. Verkligen underbart. Somnade förvisso på soffan men det spelade ingen roll.


Nu har jag precis haft en frukostdejt med Mamma och Håkan. Blir en slapp dag och sen drar jag och Maja till Simrishamn för att titta på världens sötaste LillLucia - Noomi!! Så alla ni som har vägarna förbi Österlen imorgon, se om ni kan kolla Simrishamns Lucia någonstans för då får ni se vår älskade lilla stjärna sjunga fint <3 Fina fina flicka... Vilken tur jag har som fick dig på köpet ;) Du förgyller verkligen livet!


På tisdag åker jag upp till Helsingborg ett tag igen. Har en viss syster och en viss bästa vän som måste få en stor kram för dom är så sjukt fina!! 


Är helt fylld av kärlek idag, märks det?? ;)


Puss till Hela världen!

Av Maria - 11 december 2010 21:19



Don't you think??






Eller nynna såhär kanske???


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards