mian.

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Maria - 17 december 2010 21:07

1. Hur gammal är du om fem år? 28½ :) ung och fräsch 
2. Vem var den sista du träffade?  En kollega
3. Hur lång är du? 176 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Låt den rätte komma in.
5. Vem ringde du senast? Min syrra.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skickade lite tider om ett jobb imorgon till en kollega.
7. Vad är dagens planer? Öl, cigg, telefonsamtal
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I tisdags. 

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, på blocket, min katt Nanna!
14. Vilken är din favoritplats? I vatten
15. Vilken plats föredrar du minst? Stora folksamlingar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har verkligen INGEN aning!
17. Vad skrämde dig som barn? Döden. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Min syster!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tydligen inte..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Netbook. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2!
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Allt för ofta..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? När jag vill vara det..
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass. 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva loppan!
29. Tycker du om kinamat? Väldigt mycket.
30. Tycker du om kaffe? Japp!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmst dörren. 
33. Kan du spela poker? Nix. 
34. Tycker du om att mysa? Mja... ibland...
35. Är du en beroendemänniska? Verkligen. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Det ska vara äkta vara!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Folk jag tycker om. 
42. Äger du dyra smycken? Mja... ett diamantset.. men vissa billiga smycken är mer värdefulla för mig. 
43. Har du någon gång testat narkotika? Faktiskt inte! 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lite öl :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? min bästa Helen tror jag, eller något barn.
46. Välj ett ärr på din kropp? Längst med näsan efter ett fall från en klätterställning när jag var 5 år gammal...
47. Vad har du för ringsignal? En egolåt som heter "Wake up the world"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, bla. en tröja från Disney Store i London!
49. Flirtar du mycket? Det händer ganska ofta ja...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? En yr kväll hos Nela!

51. Kan du byta olja på bilen? Ja det kan jag!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon deckare tror jag...
54. Läser du dagstidningen? no. 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? No.
56. Dansar du i bilen? Nej, jag pratar i telefon i bilen.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix....??

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på chokladkola.. eller nej förresten det var nog en lönerapport!
59. När var du i kyrkan senast? Idag faktiskt! Var på konsert med elever i en Pingstkyrka! Se där!!

Av Maria - 17 december 2010 16:10

Jag menar detta till 100% - med smicker kan man ta sig väldigt långt här i världen! VÄLDIGT långt!! 


Upplever en period när smicker lyser lite med sin frånvaro och JÄVLAR vad jobbigt jag tycker att det är! Suger i mig som en svamp så fort jag får en kram, någon ger mig en lite halvkass komplimang eller bara tittar på mig med vackra ögon. Herregud! Har aldrig fattat att smicker kan vara så viktigt och fint! Det lite skrämmande i historien är att jag upptäckt att jag känner mig lite som en knarkare när det kommer till smicker just nu.. Att gå över lik för att få höra något vackert känns inte speciellt konstigt. Och så fort jag får höra något fint blir jag som ett barn på julafton och tänker att jag kan göra vad som helst för detta smicker. 


Sånt här ska man kanske inte skriva på internet för då kanske det rasar in skamliga erbjudanden men just nu har jag bara en sak att säga om det - BRING IT ON!!!


Hade någon sagt såhär om mig just nu hade den personen nog kunnat få mig att göra i princip vad som helst...


Hahaha fy fan vad sorgligt detta låter!! Men skitsamma, detta är ett forum där jag lyfter fram konstiga sanningar om mig själv ibland. Idag fick ni komma lite under huden på mig ;) Enjoy!


Puss

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards