mian.

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

detta fantastiska yrke!!

Av Maria - 22 december 2010 11:35

 Satt och kolla lite på youtube och hittade en del fantastiskt roliga saker som jag nästan glömt att jag gjort under åren men GUD va roligt att bekanta sig med detta igen :)


Ibland gör jag saker åt andra artister och då styr jag inte över slutresultatet vilket är fantastiskt kul! Det är är fanimej alltid lika spännande att se vad folk gör av det som till exempel låten under som ja spelade in hos min käre Greve och som sen blev en heeeelt vansinnigt snabb trance-låt när den förvandlades till en japansk trance-remix :)


  Hur fanken dansar man till detta?? Man lär ju behöva vara sjukt vältränad iaf :) Älskar sånt här!!! All kreativitet är spännande och det är alltid kul att se vad folk får för sig :)


Sen har vi ett annat jobb som ja gjorde för ett tag sen som jag också hittade på YouTube :) 



 Just det ja... ibland är ja Sunshine Girl med denna underbara herre :) Denna låten kommer från "Kungarna av Tylösand" om ni tyckte att det ringde en klocka...



Sen hittade jag faktiskt en låt från mitt soloprojekt som en av mina underbara producenter hade lagt upp :) Detta är något som ja verkligen brinner för!! Älskar alltid det ja jobbar med men för just detta klappar hjärtat extra hårt för eftersom jag är med "hela vägen" i detta och dessutom bär det mitt namn :) Nu ska ni få en liten sneek peek mina kära...



 
 
Tommy

Tommy

23 december 2010 14:58

Åh, roooligt att höra. Mer sånt!

http://www.wonderband.se

Maria

28 december 2010 23:33

Det kommer ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards