mian.

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Moi.

Av Maria - 17 december 2010 21:07

1. Hur gammal är du om fem år? 28½ :) ung och fräsch 
2. Vem var den sista du träffade?  En kollega
3. Hur lång är du? 176 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Låt den rätte komma in.
5. Vem ringde du senast? Min syrra.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skickade lite tider om ett jobb imorgon till en kollega.
7. Vad är dagens planer? Öl, cigg, telefonsamtal
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I tisdags. 

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, på blocket, min katt Nanna!
14. Vilken är din favoritplats? I vatten
15. Vilken plats föredrar du minst? Stora folksamlingar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har verkligen INGEN aning!
17. Vad skrämde dig som barn? Döden. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Min syster!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tydligen inte..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Netbook. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2!
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Allt för ofta..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? När jag vill vara det..
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass. 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva loppan!
29. Tycker du om kinamat? Väldigt mycket.
30. Tycker du om kaffe? Japp!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmst dörren. 
33. Kan du spela poker? Nix. 
34. Tycker du om att mysa? Mja... ibland...
35. Är du en beroendemänniska? Verkligen. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Det ska vara äkta vara!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Folk jag tycker om. 
42. Äger du dyra smycken? Mja... ett diamantset.. men vissa billiga smycken är mer värdefulla för mig. 
43. Har du någon gång testat narkotika? Faktiskt inte! 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lite öl :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? min bästa Helen tror jag, eller något barn.
46. Välj ett ärr på din kropp? Längst med näsan efter ett fall från en klätterställning när jag var 5 år gammal...
47. Vad har du för ringsignal? En egolåt som heter "Wake up the world"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, bla. en tröja från Disney Store i London!
49. Flirtar du mycket? Det händer ganska ofta ja...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? En yr kväll hos Nela!

51. Kan du byta olja på bilen? Ja det kan jag!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon deckare tror jag...
54. Läser du dagstidningen? no. 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? No.
56. Dansar du i bilen? Nej, jag pratar i telefon i bilen.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix....??

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på chokladkola.. eller nej förresten det var nog en lönerapport!
59. När var du i kyrkan senast? Idag faktiskt! Var på konsert med elever i en Pingstkyrka! Se där!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards