mian.

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria - 24 september 2009 14:09

fan.. numera kan man ju inte bli förkyld utan att drömma mardrömmar om att man har grisen. detta har hänt mig. är gryyyyyyyyyymt förkyld och jävlig. sjukanmäld och seg. och liiiiivrädd för grisen.


nä, jag ska totalt bojkotta den där jävla grisen nu! från och med nu låtsas vi som att den inte finns!


ska lägga mig med en bok nu. har satt  in i diskmaskinen, bytt lakan och samlat ihop tvätt som inte kunde vägen till tvättkorgen och känner mig ganska nöjd. här ser ut som bajs hemma hos oss just nu men vi har iaf börjat. rasmus var en stjärna imorse också som gick och tvättade. loooovely!


på tal om rasmus förresten.. han ska tydligen ha köpt ngt till mig men jag vet fan inte vad.. får iaf inte kolla hand post för stunden... humm.... skummt! men lite spänning i vardagen skadar ju inte ;)


äää... slappa nu...

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards