mian.

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Maria - 4 september 2009 22:48

Såja... nu finns det en tjusig hall igen... tack tack mamma och håkan som kom och hjälpte oss. sjukt behövligt...


har som sagt varit en ganska tung d det faktum att jag måste sätta mig och jobba några timmar nu känns inte jättelockande.. men men, what to do!


kollar brokeback mountain med ett halvt öga... all kärlek är fin kärlek, kom ihåg det!


Puss

Mius

Av Maria - 4 september 2009 17:32

Älskar dig...


Lite jobbig dag idag.. Rasmus pappa har blivit svårt sjuk och ligger på sjukhus. Dagen började med andra ord med att han fick sms från sin bror om att dom inte visste var hans pappa var och sen så har hela dagen gått i den andan... Känns så jävla tungt. vi har ju ingen direkt kontakt med rasmus pappa till vardags (varför tänker jag inte gå in på) men det är ju ändå rasmus pappa liksom. är inte alls redo för att ens föräldrar ska tillhöra den generationen som faktiskt kan bli riktigt sjuka, allvarligt sjuka, på det sättet som äldre människor kan bli. känns så jävla konstigt... det är min svärfar, noomis farfar och självklart det viktigaste - rasmus pappa. helt plötsligt blir man påmind om den relationen och hur synd det egentligen är att man inte har så bra kontakt med honom, för allas del. man känner ju knappt varann, och han missar så mycket.  hoppas verkligen han blir frisk. det är verkligen inte rätt tid för honom att bli riktigt dålig...


mina föräldrar kommer snart ner och hyjälper oss lite för mitt upp i allt så ramlade hela hatthyllan i hallen ner så nu har vi 4 stora hål i väggen och 2000 jackor och mössor i hela jävla lägenheten så vi måååååååååste åka till ikea och fixa en ny hatthylla och lite annat sånt för att få bort skiten... 


vissa dagar är bara liiiite tooo much... 


puss

mius


p.s tack steffi för den fina hälsningen imorse, men jag åker inte förrän på måndag ;) sweeet är du :D

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards