mian.

Alla inlägg under november 2007

Av Maria - 8 november 2007 21:22

så fyller detta lilla sötet 20 år!!!! grattar som faen :)

på kvällen imon ska vi fira henne som attan ska jag säga.. it will be insane :)


idag har jag chillat en hel del :) varit i ängeholm och på vä'la med dennis :) najs bajs... :P


nu blir det tv och lita jobb inann john blund infinner sig..


fan va trist inlägg jag har skrivit på sistone!


puss

mius

Av Maria - 6 november 2007 23:49

nää... vi har inte städat idag heller... trots att hemmet ser ut som fan...

orkar inte...

kollat tv istället... slappt som fan.


skola imorron igen.

sugigt.

trist tid just nu.


puss

mius


Av Maria - 5 november 2007 17:59

fan att man kan bli såhär glad!!! jag hann få mitt brev i postlådan innan kl 18.00 Spurtade ner till lådan 17.55 och jag hann (eftersom klockan bevisligen inte är 18.00 än...) Så dessutom att hela lådan var full med brev så det var ett säkert tecken :)

hoppas nu bara att jag slängde ner rätt saker i kuvertet.. ajja annars får väl vår muskproducent ta del av nån smaskig hemmaporr istället för bakgrunderna till det nya schlagermedleyt.. haha OH NO!! sån sysslar jag verkligen inte med....;)


tips till mig själv: köp ett gäng kuvert. inte bra att trycka ner skivor så som jag gjorde nu..:P


nä... nu blir det jobb några timmar till sen är det plugg som gäller nån timme seeeeen är det disk och skit. SEN ska jag äta o somna i soffan :P


puss


ps. olle, slut läs min blogg om du ska mobba mig för den. :P


Av Maria - 4 november 2007 23:07

jaha ja.. då har ännu en helg kommit o gått.. why oh why?

fredagen gick åt till att få mitt hår fixat... dyrt men bra blev det... ingen polackutväxt längre.. bitte!

på kvällen var det kalkonmiddag hos moomy :) loooovely!!!


igår var det först jobb sen hade vi fetekalas för philip här hemma. blev mycket bra. fast fyyyy faaan va vårt hem ser ut nu.. orkar inte ens tänka på det...


idag har jag jobbat heeeela helgen. jaha...


va händer i veckan? börjar ny kurs bland annat...


jag vill ha nått fint. men vad?


ää sicken tristess, återkommer när jag har nått bättre att komma med.

saknar min katt.


puss

Av Maria - 1 november 2007 12:08

ja.. nu är det gjord iaf men det gick inte alls så bra som jag hade hoppats! judendomen var inga problem,inga direkta problem på kristendomen, islam var lite jobbig men ok, MEN fucking hinduism o buddhism!!!!!! HATA!!!! Vid första anblicken kunde jag 2 termer av 20 typ... visade sig att jag kunde några till... men låååååååååååååångt ifrån alla!!


G var 51/100. Man får ju hoppas att man klarade det.

Hata hata hata hinduism o budhism.


mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards