mian.

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Maria - 14 november 2007 13:08

iadg känns inte allt på topp alls. började med att philip o jag hade ännu en dusskusion igår. känns inte alls gött att det är så. så ibland är verkligen allt skitbra men så fort vi börjar tjafsa så är vi sånna dramaqueens... kan liksom inte ta saker bara för vad dom är och get on with it... nä.. du ska man fundera på om detta verkligen är rätt, o har vatt nått gemensamt längre o bla bla bla bla.. (obs! förlöjligar inget!)


men det är nog inte så lätt att ha saker gemensamt med mig ibland. jobbar jag mycket (vilket jag alltid gör kring jul) så blir jag vääääldigt tråkig att leva med. och tjatig. och gnällig. och jag o philip är två personer som jobbar mycket, har många egna intressen och som har gjort val i livet som inverkat enormt mycket på våra resp. vardagar.


men jag vill ju att detta ska funka. jag vill vara med honom för han är bara han. längtyar ännu mer nu till att julshowen kommer igång för det känns som att under den tiden får vi verkligen känna på hur det är att ha nått gemensamt och funkar det ente ens då.. nä.... den tiden den sorgen i så fall.


jag är en ganska deppig person. och jag har sjukt kassa nerver har jag kommit fram till. utåt är jag verkligen skitglad alltid men "privat" så är jag inte i lika bra balans. hur fan ska man komma ur det egentligen?


sen dum sak nr 2 var att min chef komplicerade min morgondag fett när hon skickade sms till mig imorse. suuug... hatar att få saker via sms också för jag är så dålig på att tolka sms. blir bara sur direkt. ajja.. det löser sig nog.


dålig sak nr 3 hade ett pissigt seminarie idag i skolan som gick ut på absolut inget alls! blev riktigt trött på min lärare som inte styrde upp lektionen alls.. så värdelöst att gå i skolan då!


dälig sak nr 4 fick mail om att "nu är första uttagningen klar" inför kurserna till våren. gick in på studera. nu och då står det fortf. att "bedömning pågår". Jaha... lönt och sicka ut mail då?? ggggrrrr.....


men EN bra sak har denna dagen fört med sig hittills iaf - har fått bort all j******vla disk :) Känner mig verkligen sjukt duktig!!! :) :) :)


well well.. man får hoppas på det bästa. som alltid.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards