mian.

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Maria - 16 november 2007 19:45

klänningar och tunikor vann omröstningen om vad som är höstfavoriten i år... Nu är det ny omröstning! Check it out!!!


Puss alla!

Av Maria - 16 november 2007 19:33

sitter just nu i vår loge på Landskrona Teater och väntar på att det blir vår, senzas, tid att traska upp på scen. ganska drygt egentligen.. vi har fan vatt här sen 13.00!!  Det är ju redan över 6 h....


men det är jävligt fint här iaf! har iofs jobbat här förut men blir alltid lika glad när jag kommer hit :) trevliga arrangörer också :)


denna helgen innebär baaara jobb. jobbar nu. jobbar hela imorgon. jobbar hela söndag. men men... sen är jag nog ledig en dag iaf och nästa fredag är jag HELT ledig!!! Looooovely!!! Och nästa lördag ska vi fira Sabina :) Looove her! Ska bli så jääävla kul att träffa folk då.


Saknar Philip. Gillar inte att jobba hela helgen för då blir det så mycket tid ifrån honom.. och det är inte nyttigt.

Hade dock en sjukt mysig morgon så jag hänger fast vid det denna helgen. Usscchh tycker verkligen för mycket om honom.


Nä... nu får jag vara lite fokuserad. Dock typ 2 timmar tills vi ska upp på scen. Blöö.. jag hatar att vänta!


Längtar efter en ledig helg och bara spendera den i sängen med philip. Men så fort julshowen börjar så blir det mer av den varan. Längtar, både för det och för att jag äääälskar att spela på kvällarna!!!!!


Saknar mina vänner rätt mycke nu... Helle, Sanna, Sabina, Steffi o alla alla alla andra, tänker på er!!!


Pusss

Mius

Av Maria - 16 november 2007 00:02

dagarna just nu är väldigt långa. Idag var jag i skolan lite innan tio imorse och sen stack jag direkt och jobbade... förs nu är jag ledig. dvs jag har varit igång (nästan heelt utan pauser) i 14 timmar... man är liiite mör i huvet nu haha!


samtidigt så är det ju faktiskt det roligaste i världen som jag jobbar med så jag njuter faktsikt en hel del. önskar kanske bara att det fan lite tid för vänner och familj också, vilket det icke gör just nu.


vill somna i philips armar just nu. men han jobbar... fan! ibland suger det att vi har dom jobben vi har. imorron till exempel. åker hemifrån 12.30 och kommer inte hem förrän på söndag... jamen jaha, va kul. :( sånt gör att ett förhållande tar fett med stryk. sug.


hoppas allt blir bättre.

mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards