mian.

Alla inlägg den 27 januari 2007

Av Maria - 27 januari 2007 13:55

sanna o jag har kommit fram till att livet har ändrats väldigt mycke från att man va typ 17... haha.. typ igår var det stora samtalsämnet på tempel typ "nationella proven närmer sig".Vårt stora samtalsämne va typ "Yes, lönen har kommit! Nu kan jag dricka kaffe på stan igen haha"Nä gud vad de kändes som att jag försökte göra mig vuxen där men tanken va mer den att vi reflekterade över att livet har ändrats en del..Sanna har liksom vatt i USA 3 månader och nu ska hon snart tillbaka (snyft!) 3 månader till.. Sen måste typ hon börja plugga eller nått.. Och jag då? jag pluggar i malmö (på lärarhögskolan fast jag ska bli dramapedagog!) och jobbar med Showteamet typ alltid :) Älskar det jag gör men det tar mycket tid.. Sen bor jag ju typ mest hos phille i Lund så det blir inte så mycket HBG längre..:) men det är bara skönt :) Det ända som finns kvar i helsingborg är typ sanna o helen samt mamma och håkan..:) alla andra är nånannanstans..nä,, nu har jag gnällt klart! känner att detta inlägget var lite smått misslyckat haha!

Av Maria - 27 januari 2007 13:07

ja igår va vi då på tempel.. trevligt hade vi fast vi typ höjde medelåldern rätt mycke därinne haha :) men det var kul som fan :)nu sitter man hemma hos sanna o e lite lagom bakis ehhe.. funderar stark på att gå en promenix i det vackra vädret.. ska bara orka röra mig haha.. ikväll är det plugg som gäller.. bara 200 sidor kvar o läsa tills på tisdag.. suck... men emn, får stå ut!shit vad jag tycker om mina vänner!! finns inga bättre :)Philip kom hem nu! hahakärlek. skriver mer sen kanske.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards