mian.

Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Maria - 17 januari 2007 13:28

Jaha... nu ska alltså blogg-oskulden bort.. nästan lite spännande :)tänkte använda denna bloggen för att alla vänner som inte bor hemma längre ska kunna ha lite koll på en, och ja på dom! känna helt sjukt att saker har förändrats så mycke som dom har! eller har dom egentligen det?? även fast folk befinner sig överallt i världen så känns det ändå som att allt är som förr!! samma vänner, samma känslor och tankar.. eller?såhär ser iaf mitt liv ut just nu:(punktar upp det lite)- bor i helsingborg... eller gör jag det?? är ju aldrig här! är ju i princip alltid i lund hos Phille...- ja just det, Phille ja... Min och bara Min Philip Hallengren :) Känns som att jag har hittat hem hos honom...:) kärlek...<3- jobbar med Senza Showteam, fantasiktsk lärorikt och underbart att få jobba som artis eftersom att det är vad jag vill :)- ska plugga 10p dramapedagogik i malmö oxå nu i vår :)- vickar lite i hbg som lärare oxå.. mest musik då såklart :D- har snart mina två bästisar i USA 3 månader :) Ska dock hälsa på lite tänkte jag :Dså ser livet ut nu... underbart :) så mycket som har ändrats men ändå inte!! sanna och helen är fortfarande mina allt, mina änglar! Och fast att vi är på väldigt olika ställen så splittrar inget oss.. fantastisk! men jag kommer sakna dom som fan när dom inte e hemma :( men 3 månader går fort..hoppas jag!vad ska jag göra idag då?? vaknade halv tolv i lund.. pallrade mig iväg till Philips restaurang och hämtade bilen.. körde hem.. och nu väntar jag på att sanna ska bli klar så att vi kan hitta på något skojjigt.. trots piss-grått väder :( jaja :) bli nog bra!skriver kanske mer sen :)kärlek, till alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards