mian.

Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Maria - 19 januari 2007 13:09

här är mitt hjärta.. som jag mååååååste ha i min närhet..:)

Av Maria - 19 januari 2007 12:52

15 dagar kvar (enligt kalendern) till mitt efterlängtade syskonbarn ska komma.... *mia är överlycklig*you will be loved.

Av Maria - 19 januari 2007 12:34

Okej.. nu är jag alltså student igen.. det var inget långt hopp mellan mina studieperioder.. men kan det gå på nått annat sätt när man är uppfödd i en familj som utgörs nästan enbart av lärare? nope.hur som helst! Det var aaaaaaaaskul ju!!! Dramapedagogik verkar sjukt spännande! Och sen hjälper ju miljön till en del också.. skolan är verkligen galet fin och allt är så modernt! Känns verkligen som att jag kommer trivas där :) Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp min studietid lite hehe.. ska nog läsa fortsättningskurserna på detta så att jag får min examen som dramapedagog.. oj vad vuxet det lät! Men om allt går som tänk så är jag utbildad dramapedagog vid en ålder av 21 år! lagom! shit... 21 år.. blir jag verkligen det nästa sommar?? oo herregud... jag var ju 14 igår?! för att återgå till skolan.. kursplanen verkade jättesmart, lärarna snälla, kursfolket trevligt, lokalerna bra, schemat KANON och ja... allt verkade helt enkelt toppen! hade en del nojjor innan jag gick dit typ:- alla skulle vara ca 45 år gammla och jag skulle framstå som en bebis i deras ögon..- alla skulle vara lysande skådisar, vilket jag icke är..- alla skulle vara flummiga.. men så var det inte heller..- jag skulle gå vilse. men det hände inte.kurskompisarna verkade riktigt snälla också! träffade en tjej som heter louise som direkt tog mig under sina vingar och visade typ hela skolan, hjälpte mig att få inloggning till datorerna och allt annat smått skit som man inte direkt tänker på :) suverän människa! Tror jag kommer umgås en del med henne där :) nu ska jag bara fixa lite annat smått och gott i mitt liv.. - köpa en bärbar data.. dock en billig eftersom jag inte är direkt miljonär för tillfället.. får nog dessutom böna lite hos pappa.. humm.. - kolla resa till USA.. så att jag får komma och hälsa på mina änglar! shit vad jag kommer sakna dom.. sorgligt...- övertala helen att hon visst ska ha 20 års fest nästa helg eller nästa igen..- se över min ekonomi (ggaaahhh!!)- köpa en ny plattång.. antingen är det plattången som är störd eller så har mitt hår fått panikångest.. hur som helst måste det åtgärdas snarast!- ordna klassfest.. ska man inte ha det typ ett år efter att man slutade?? isf får det ta och bli i juni.. marcus får nog styra upp det kom jag på nu vid närmare eftertanke.. hehe...- säga till mamam att uppdatera virusprogrammet på hennes data för det är kass... - köpa lite "utrustning" till min katt så att hon kan bli mobil.. saknar henne sjukt mycke när jag är i lund.. får nog fjeska en del för philip dock om han ska släppa in henne i sitt hem... men men.. får väl komma på nån deal som han kan gå med på... eller det kanske räcker att gråta lite hehe?jaja.. nu ska jag snart dra iväg en sväng med mamma.. sen kommer min bror och hans sambo och efter att jag har ätit med dom ska jag till sabina och mysa där.. kan bli riktigt najs :)(b)kärlek(/b) till alla. men mest till philip. (b)alltid(/b).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards