mian.

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01

Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flicka som jag är händer det att jag fastnar på diverse klädsajter och drömmer mig bort. Typ som idag. Därav en liten önskelista inför hösten.. Bara en liten :)


 


Vinröd klänning Gina Tricot/grått linne Gina Tricot/pumps Nelly/svart klänning med luva Gina Tricot/svarta vida kostymbyxor H&M/militärfärgade byxor Zara/batikjeans BikBok/hoodie BikBok/vinröd fransig jacka Gina Tricot/kappa med nitar på ärmarna Zara/paljettkjol Nelly/militärjacka (Modströms) Nelly. 


Nej, man kan INTE köpa lycka, jag vet. Men om man redan är lycklig skadar det väl inte att vara snyggt klädd? Eller?


:)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards