mian.

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

For all we know we might not get tomorrow.

Av Maria - 5 september 2011 21:50

Hemma. Jag är hemma. Fy fan vad långt det var hit! Känns som det tog minst två evigheter, men nu är jag här!!!! Magiskt!


Detta har ju som sagt varit en väldigt speciell sommar, men idag när jag kom tillbaka på jobb så insåg jag hur jävla coolt det är att ha haft denna sommaren! Så extremt nyttig den har varit, på alla sätt :) Vissa bitar av sommaren önskar jag verkligen att jag skulle kunna återuppleva, om än med en lite annan säkerhet i mig själv. 


Men nu kommer en höst! En höst som ska bli helt fantastisk!! Första hösten i mitt nya hem, första hösten som singel (någonsin tror jag?), första hösten för mitt nya band.. Mycket ska hända för första gången och nu när jag sitter här och tänker på det kan jag inte låta bli att le med hela ansiktet :) Visst, vi ska inte underskatta känslan av att dela en mörk höst med någon man tycker om, kura upp under en filt, tända ljus osv - men det finns andra sätta att mysa också! Ser så sjukt mycket fram emot helger med vänner, jobbhelger, vin och skratt! Ska lulla rundor i min nya skinnjacka, tända en miljon doftljus, bada i timmar, skriva massor, sitta på cafén och jobba över en stor kopp kaffe.. Wiiiii!!! Shit vad jag ler!!!


Måste dock passa på att från djupet av mitt hjärta tacka mina vänner som varit mina änglar hela denna sommaren! Mitt underbara tjejgäng, mina ljuvliga kollegor, min vackra familj, och alla ni andra som hjälpt till på en miljon sätt - Jag älskar er mer än jag kan förmedla med ord <3 !


Borde även tacka en annan person.. men det får jag göra när tillfälle ges...


Vi kör lite bildkavalkad från denna underbara sommar. Enjoy!


Sötaste kusinen tog studenten :) 



Fantastisk underhållning på skolavslutningen ;) 



Denna person har betytt så extremt mycket för mig denna sommaren. Min sambo och stora kärlek - sis! 




Som dessutom var med på världens bästa och mest välbehövda Londonresa. Kommer bära dom dagarna i mitt hjärta förevigt, eller rättare sagt, lämnade en bit av mitt hjärta där :) 





   

Och ja, vi styrde årets midsommarfest innehållande allt ett midsommarfirande bör ;) Klockrent! 




Delar av det berömda Ballegänget (kort. för balkong that is...) Har spenderat VÄLDIGT många kvällar med dessa stjärnor :) MINA stjärnor ;) 




Simply LOVE! 





Har faktiskt hunnit med ett gäng konserter också! Här Robyn, men även Lisa Miskovsky, Erik Hassle, September och icke att förglömma The Ark!! 




 

Och spenderat fantastiska dagar/kvällar med underbara damer :)  




Samt kramats med alla gosiga barn i min närhet :D 




Magiska solnedgångar... 




   Har blandats med oförglömliga fester..


Kärlek. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards