mian.

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Maria - 6 november 2008 11:13

idag har vi SJUKT mycket tvätt. Därför skaffar man sig tvättid. Men vad händer? Tvättmaskinshelvetet pajjar och massa SVART vatten rinner ut över hela golvet. Rasmus ringer hyresvärden och vad svarar nötet "Ahh jag vet inte va men det kan ju va nån som har färgat kläder i den och den har gått i sönder då.. jag får kolla på det sen, är ute på jobb nu". PANIK!!!! I denna tvättmaskin ligger nämligen tre par ljusa jeans som tillhör min bättre hälft. Dom får INTE vara grå/svarta nu!!! Då vet jag nån som kommer tapetsera detta hus med lappar innehållande buskapet "Vem i helvete är så dum att den färgar kläder i en allmän tvättmaskin???!!!!"


jaja så nu har vi med andra ord fortfarande sjukt mycket tvätt... får ta hem en del till mamma tror jag... Detta håller inte.


igår va vi hos dennis. därav bilden på studion. det börjar hända lite nu. känns skönt. tror på detta stenhårt :)


snart ska vi dra och jobba. tjohoo :) sen hämta noomi och dra hem till hbg. längtar dit nu!


Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards