mian.

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Maria - 2 november 2011 11:00

Efter regn kommer solsken darlings. Det uttalandet hade jag fan inte skrivit under på för en månad sen. Dags att göra en anteckning om att sluta vara pessimist kanske? Nja, är det något jag lärt mig på denna något krokiga väg så är det nog att aldrig ta ut segern i förskott, men man kanske kan våga drömma lite igen?! Jo, drömma bör man, annars dör man. Tro mig. Det var duktigt nära där ett tag. Tror till och med att jag uttalade orden " äh, fan, jag skiter i detta nu, fu världen" Jag hade fel. Världen är en fantastisk plats, tro aldrig något annat. Den är fylld av människor som är goda, även om det ibland inte känns så. Det finns famnar som är varma, ord som känns ända in i hjärtat, känslor som är äkta, viljor som är starka, händer som inte släpper, skratt som känns som kolsyra, ögon som är snälla, hud som är mjuk som sammet, tårar som inte gör ont, längtan och förväntan som infrias, mörker som kan lysas upp,pirr i magen och massa annat fint. Glöm aldrig det. Jag var jävligt nära att glömma det. Otroligt nära. Tack för att du påminde mig.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards