mian.

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Maria - 18 juli 2010 23:49

Igår gick vi all out! Efter regn kommer solsken brukar man säga och ja jäääävlar vad soligt det var igår! Min käre sambo skulle spela på ett litet ställe nära där min pappa bor så vi tog oss i kragen och stack dit. Blev god middag, gott vin och många drinkar... the rest is history ;) 


Jag fattar inte folk som inte kan gå ut med sina respektive! Jag vet fan inte någon roligare att gå ut med än rasmus! Vi spårar alltid ut på ett helt underbart vis och igår var inget undantag! Sen att man vaknade med järnhjälmen på är en annan femma.. Kul hade vi iaf!


Imorgon börjar allvaret! En perfekt show ska regisseras och även om det känns jävligt övermäktigt nu så ska det bli fantastiskt kul att sätta igång! Vi ska äga festivalen, bara så ni vet ;) 


Till mina flickor - kommer vara i hbg hela veckan! Ses?? Saknar er!


Sist men inte minst bjuder jag på lite av gårdagens galenskap... 

  

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards