mian.

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

helt väck i huvudet...

Av Maria - 18 juli 2009 22:21

jag känner mig allt för oftast totalt väck i huvudet. idag är inget undantag. känns som var jag än ska så är jag sen. och om jag inte var sen så nog fan blir jag försenad... försenad till mitt jobb, försenad när det gäller att äta, försenad när det gäller att sova, försenad när det gäller att gå upp, försenad när det gäller att kolla min mail, försenad när det gäller att ha koll på personerna i min närvaro... konstant sen alltså.


såg precis på FB att en kompis (som så vitt jag vet är gift) har relationship statusen "it's complicated". Hur fan har jag kunnat missa det? Jo för att jag är sen att upptäcka saker.


Har haft ont i bröstbenet i en vecka. Igår blev det sjukt jobbigt. Men hann jag gå till doktorn? Nä, för nu måste jag jobba en massa, det var alltså för SENT för att bege sig till doktorn, borde gjort det tidigare.


Eller nu nyss när jag laste min egen relationship status "engaged to Rasmus Ehrnborn". På fullaste allvar hajjade jag till! Bara what, är jag förlovad?? Eh ja det är jag... sen 31 aug 2008!!!! Hur sen får man bli?? När man själv blir övveraskad över sin egen förlovning som ägde rum för snart ett år sen???!!!


Eller är jag bara senil??


Sjukt jobbigt är det iaf... Är inte i fas med min vardag alls.. Hoppas på att det blir bättre.. Men vad fan gör man annars??


Känner någon igen sig??

Puss

Mius


 
 
C

C

21 juli 2009 13:14

Låter som ett ganska typiskt stress-symtom...
Var rädd om dej!
Kram C

http://lillymarlen.blogg.se

 
antigone

antigone

4 augusti 2009 19:41

...allt löser sig så även för dig, sötnos!
Din stresstolerens fick sig en rejäl krasch redan i höstas....du får vara jävligt rädd om dig du!!
Världen behöver en "Mius" ;-)
Puss

http://www.antigone38.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards