mian.

Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

dålig uppdatering

Av Maria - 28 juni 2009 15:39

herregud! jag har inte skrivit på en smärre evighet!!


mycket har hänt! midsommarafton hade vi fest här och invigde allt som bör invigas :) sen följde kalasför föräldrarna och en jävla röra (som vi ännu inte tagit tag i...) :)


sen kom en vecka då rasmus jobbat typ dygnet runt... fy fan, han är n superhjälte min sambo! eftersom han vart borta passade jag på att fixa klart med min lägenhet och spendera tid med mamma :) en shoppingutflykt uppåt landet blev det och lite fina fynd :) naaajs!


sen nu i helgen har jag hunnit med att träffa töserna, gå på bröllop (grattis markus och eva!!) och sen igår var jag med om en av dom bästa konserterna jag nånsin sett!! rasmus har ingått i en konsert som heter songs from the wood nämligen. Igår fick jag tillsammans med typ 4000 andra åskådare se resultatet i ett gigantiskt stenbrott utanför osby!!! fy faaaan säger jag bara!!!! så sjuuuuukt jävla bra!!! DVD kommer senare i år - köp den!!!!!! Sen blev det ju inte sämre av att min älskling passade på att överraska alla inkl. mig med att spruta eld i sista numret!!! Fattar ni?? Jag är sambo med en eldslukare!!!! Hur jävla coolt är inte det!!!???? Jag filmade nummret och jag kan säga så att man inte hör ett skikt av musikn för jag skriker utav bara hel-ve-te!!!! Är så sjukt jävla stolt över den underbara musikern och underhållaren som jag får dela varje dag med!

Älskar dig Rasmus.


På tal om musiker så måst jag ju komentera min barndomsidols död. Har bara ett ord gentligen att säga - ofattbart! Världen saknar en av de största musikerna någonsin. Mina tankar går till hans failj och hans musikverk.


Bjuder på en bild från gårdagen!

Kärlek.

Puss

Mian

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards